شجاعی یا انصاری؛ کدامیک برابر سپاهان فیکس می‌شوند؟

با اخراج سعید آقایی در بازی روز گذشته برابر ذوب آهن یحیی گل محمدی باید برای منطقه چپ خط دفاعی اش فکری بکند و به نظر می رسد او بیشتر از این که به محمد انصاری روی خوش نشان بدهد، تصمیم دارد از علی شجاعی در این پست بهره ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد انصاری که در ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشت و برای ماندن تلاش زیادی کرد، در نهایت در پرسپولیس ماندگار شد و هفته هاست که می تواند در مسابقات حاضر شود به گونه ای که او برای بازی فینال آسیا نیز می توانست در زمین باشد و به همین دلیل نیز به قطر برده شد.

محمد انصاری کاملا مصدومیت را پشت سر گذاشته و در تمرینات گروهی و تمرینات پنج به دو نیز کاملا حاضر و آماده بازی است اما تا به امروز از سوی یحیی گل محمدی فرصتی برای بازی پیدا نکرده است.

حال با توجه به غیبت سعید آقایی در بازی با سپاهان پیش بینی می شود انصاری پس از مدت ها در ترکیب حاضر شده و در پست تخصصی اش به میدان برود اما به نظر می رسد علی شجاعی در پازل های تاکتیکی یحیی شانس بیشتری برای بازی داشته و احتمال این که او در بازی با سپاهان دفاع چپ پرسپولیس باشد، بیشتر از انصاری است.

بیشتربخوانید:
واکنش فدراسیون به توقیف ساختمان پرسپولیس
پرونده شجاع و پرسپولیس در فیفا

انتهای پیام/