شجاع خلیل‌زاده: وظیفه اسکوچیچ نیست که بازی ملی هماهنگ کند

 به احتمال خیلی زیاد در قطر می‌مانم و فوتبالم را در لیگ ستارگان ادامه می‌دهم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خدا را شکر بهترم و هر روز تمریناتم را دنبال می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم. صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی می‌کنم و البته آب‌درمانی. در مجموعه انقلاب و همراه با سامان اسکندری کارهایم را انجام می‌دهم و فکر می‌کنم حدود 20 روز دیگر بتوانم پا به توپ شوم.

وی افزود: امیدوارم بازی خوب برای تیم ملی تدارک ببینند، چون مهم‌ترین فیفادی تا جام‌ جهانی الان است و نباید چنین موقعیتی را براحتی از دست بدهیم. مسئولان باید تلاش خود را انجام بدهند و ما هم به‌عنوان بازیکن نیاز داریم برای حضور در مسابقاتی مهم مثل جام جهانی آماده شویم.

خلیل زاده در پایان گفت:وظیفه مربی تیم ملی نیست که بازی تدارکاتی هماهنگ کند. فدراسیون فوتبال باید این کار را انجام بدهد. هر اتفاقی که می‌افتد، یکجوری به اسکوچیچ ربط می‌دهند و او را با قبلی‌ها مقایسه می‌کنند. وظیفه او این است که تیم ملی را آماده کند و در این مسیر به بازی تدارکاتی هم نیاز دارد. اینکه چون سرمربی قبلی همه‌اش دنبال دعوا و حاشیه بود، دلیل نمی‌شود که اسکوچیچ هم همان راه را برود. به احتمال خیلی زیاد در قطر می‌مانم و فوتبالم را در لیگ ستارگان ادامه می‌دهم.

بیشتر بخوانید:
الوطن: پایان کار خلیل زاده در الریان
خلیل زاده در قطر زیر تیغ جراحی رفت
محرومیت شجاع از بازی در الریان/ خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا را از دست…

انتهای پیام /