شجاع خلیل زاده دربی 101 را از نزدیک می بیند

شجاع خلیل زاده برای تماشای دربی 101 به ورزشگاه آزادی می آیند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ با پایان فصل بحث درباره انتقال بازیکنان داغ شده است و بیشترین شایعات این روزها حول لژیونرها مطرح شده است. شجاع خلیل زاده مدافع اسبق سپاهان و پرسپولیس که طی دو فصل اخیر کار را در لیگ ستارگان قطر دنبال کرده، بعد از پایان لیگ این کشور اکنون هدف شایعات نقل و انتقالاتی است و گفته می‌شود در آستانه انتقال به سپاهان یا پرسپولیس قرار دارد.

خلیل زاده که بعد از تعطیلی لیگ به ایران بازگشته و به دلیل مصدومیت کارهای درمانی خود را دنبال می‌کند، در این خصوص گفت: چند روزی است که به ایران برگشتم و با هماهنگی کادر فنی محترم تیم ملی به دلیل مصدومیت کارهای درمانی‌ام را دنبال می‌کنم. فکر کنم سه هفته دیگر شرایطم برای تمرینات سنگین مهیا شود.

مدافع اسبق پرسپولیس و سپاهان درباره شایعاتی که حول بازگشت به لیگ برتر و پوشیدن احتمالی پیراهن یکی از این دو تیم حول نامش مطرح شده گفت: چند روزی است که لیگ تعطیل شده و این خبرها شکل گرفته است. پرسپولیس همیشه برایم قابل احترام است و اکنون هم آنها بازی حساسی دارند و دوست ندارم شایعات باعث حاشیه شود. صادقانه بگویم نه پیشنهادی شده و نه با هیچ بشری تا این لحظه صحبت کرده‌ام.

وی ادامه داد: هر روز مرا به تیمی لینک می‌کنند و شایعه می‌سازند. اصلا این اتفاق را دوست ندارم و بازیکنی هم نیستم که بخواهم دنبال بازارگرمی باشم. باز هم می‌گویم نه پرسپولیس و نه سپاهان هیچ صحبتی با بنده نداشته‌اند و فقط تمریناتم و مراحل درمانی‌ام را دنبال می‌کنم. مطمئن باشید جایی هم بخواهم بروم کاملا بدون سر و صدا و حاشیه می‌روم و اهل بازارگرمی نیستم.

خلیل‌زاده با اشاره به شایعات شکل گرفته گفت: اینکه صبح مرا به یک تیم می‌فرستند و عصر به تیم دیگری اصلا خوب نیست و واقعا نمی‌دانم چه چیزی باید درباره این شایعات که در فضای مجازی و پیج‌ها شکل می‌گیرد بگویم. اهل بازارگرمی نیستم و نه پرسپولیس صحبتی کرده و نه سپاهان و نه هیچ مدیر دیگری. هر وقت جایی بحثی شد قطعا بدون سر و صدا و در سکوت قرارداد می‌بندم.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره دربی فینال حذفی نیز گفت: پرسپولیس تیم باانگیزه و جاه‌طلبی است. آنها کاملا آماده هستند و با برد دربی قبلی اکنون روحیه بیشتری هم دارند. شخصا از صمیم قلب دوست دارم پرسپولیس برنده این بازی باشد و خودم هم در استادیوم آزادی حاضر می‌شوم تا این بازی را انشاالله ببینم. امیدوارم آقا یحیی‌ موفق شود بار دیگر با پرسپولیس جام بگیرد و قهرمانی حذفی را هم به هواداران تقدیم کند.

انتهای پیام/