شجاع و ریکاردو شعارها را باور نمی‌کردند

شجاع و ریکاردو شعارها را باور نمی‌کردند.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ تیم تراکتور در دیداری حساس مقابل مس رفسنجان شکست خورد تا رویای این تیم برای صعود به مراحل پایانی جام حذفی و کسب سهمیه لیگ نخبگان، از بین برود. اما این شکست تبعات بیشتری را هم برای تراکتوری‌ها به دنبال داشت و بازیکنان این تیم بلافاصله بعد از سوت پایان با شعارهای تند و باورنکردنی سکوها مواجه شدند.

در شرایطی که داور سوت پایان را زده بود، چند نفر از بازیکنان تراکتور در وسط زمین جمع شدند و در حالی که صحنه‌های عجیب و غریب سکوها را باور نمی‌کردند، مات و مبهوت به تماشای شعارها نشستند و البته واکنش خاصی هم به شعارهای تند و بعضا توهین‌آمیز سکوها نداشتند.

شجاع خلیل‌زاده، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین سه بازیکنی بودند که برای دقایق طولانی‌تری وسط زمین ماندند و با چهره بسیار غمگین، مورد حمله لفظی هواداران قرار گرفتند که در شعارهای خود از بازیکنان تیم هم خواستند که «تراکتور را رها کنند».

این در حالی است که جشن و پایکوبی بازیکنان مس رفسنجان خیلی سریع به پایان رسید و آنها به رختکن رفتند اما انگار بازیکنان تراکتور نای طی کردن این چند قدم را نداشتند و در شرایطی که از این شعارهای عجیب به شدت ناراحت بودند، در وسط زمین ماندند و کمی بعد به رختکن رفتند.

 

انتهای پیام/