شرایط بحرانی آرسنال با هدایت آرتتا !

تیم فوتبال آرسنال که مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است، در شرایط بحرانی به سر می‌برد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛  بدترین شرایط آرسنال زیر نظر آرتتا به ثبت رسید. آرسنال در 7 بازی اخیر خود در تمامی مسابقات تنها یک برد کسب کرده و 3 بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است. این وضعیت تیمی است که مدعی قهرمانی نام گرفته ولی اکنون وضعیت تیم، شباهتی به یک تیمِ برنده ندارد!

آرسنال زیر نظر آرتتا تاکنون آنقدر ضعیف ظاهر نشده. این تیم در 7 بازی اخیر کمترین میزان برد را به ثبت رسانده و رسانه‌ها از تقویت این تیم در پنجره زمستانی صحبت می‌کنند ولی آرتتا معتقد است که این راه‌حلِ تیم نیست.

سرمربی آرسنال در واکنش به حذف از جام حذفی و 3 شکست متوالی اظهار داشت: لیورپول اکنون بهترین تیم اروپاست.  خرید بازیکن در حال حاضر معقول نیست و وظیفه من این است که این بازیکنان را بهبود دهم.

این در حالی است که آرسنال در 2 بازی اخیر خود که با شکست مواجه شده، 48 شوت به سمت دروازه‌ها شلیک کرده که هیچکدام گل نشدند!

همچنین مدافع تاثیرگذار این تیم نیز از ناحیه زانو آسیب دیده و سرمربی تیم امیدوار است که شرایط گابریل نگران کننده پیش نرود.

آرسنال در حال حاضر با 40 امتیاز در رده چهارم است. با اینکه توپچی‌ها در ابتدای فصل عملکردی خوب داشتند ولی در حال حاضر به اندازه لیورپول و سیتی زهردار ظاهر نشده‌اند.

پایان پیام/