شرایط دشوار تیم پرسپولیس در مقابل پیکان

مصدومیت‌های سریالی بازیکنان پرسپولیس اکنون دردسر بزرگی برای کادرفنی این تیم در جدال با پیکان شکل داده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی آخرین چالش پیش‌روی یحیی گل محمدی است که چینش خط دفاعی این تیم را با مشکل مواجه کرده است. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در فینال جام اردن و در جدال با قطر در برخورد سختی که برای تصاحب توپ داشت دچار آسیب دیدگی شد و بعد از تعویض از زمین اکنون مشخص شده با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده و بعد از عمل مدتی دور از میادین خواهد بود.

در اردوگاه پرسپولیس اما ماجرای مصدومیت تنها به مرتضی پورعلی گنجی ختم نمی‌شود و این تیم اکنون میلاد سرلک و وحید امیری را به صورت قطعی به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل پیکان در اختیار نخواهد داشت و وضعیت امید عالیشاه و مهدی ترابی نیز همچنان نامشخص است و آنها طی ساعات آتی باید تست نهایی را زیر نظر پزشک دنبال کرده و وضعیت آنها مشخص شود. هرچند یحیی گل محمدی در دیدار مقابل گل گهر سیرجان یاسین سلمانی را نیز به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داد تا اردوگاه او از حضور ستاره‌ها خالی‌تر شود.

با در نظر گرفتن وضعیت بازیکنان پرسپولیس شاید غیرقابل پیش‌بینی‌ترین ترکیبی که بتوان برای بازی مقابل پیکان متصور شد به این شکل در زمین قرار گیرند:
امیر رضا رفیعی (دروازه‌بان)
فرشاد فرجی – گئورگی گولسیانی (مدافعان میانی)
علی نعمتی
دانیال اسماعیلی‌فر
سینا اسدبیگی
مسعود ریگی
سروش رفیعی
سعید صادقی
محمد عمری (نبیل باهویی)
شهاب زاهدی

در این شرایط یحیی گل محمدی روی نیمکت خود علیرضا بیرانوند و مهرشاد اسدی را به عنوان دروازه‌بانان ذخیره در اختیار خواهد داشت. وحدت حنانوف نیز به عنوان مدافع در اختیار کادرفنی خواهد بود تا در پست‌های مدافع میانی، راست و هافبک دفاعی و حتی وینگر برای این تیم به میدان برود. محمد عمری یا نبیل باهویی دیگر نفرات در اختیار سرمربی پرسپولیس خواهند بود و علیرضا بابایی جوان نیز در فهرست تیم حاضر شده است.

مهدی ترابی و امید عالیشاه نیز با مصدومیت و ناآمادگی بدنی در جمع بازیکنان یحیی گل محمدی برای این بازی خواهند بود تا این تیم یکی از عجیب‌ترین هفته‌های خود را دنبال کند.