شرایط سخت لژیونر ایران در روسیه

میلاد عبادی پور با تیمش در روسیه شرایط مناسبی ندارد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ سوپر لیگ روسیه که علی‌رغم تحریم‌ها کیفیت خود را حفظ کرده، سه هفته از آغاز آن می‌گذرد؛ جایی که تیم اورال اوفا با میلاد عبادی پور دریافت کننده ایرانی‌اش شرایط خوبی ندارد.

تیم اورال اوفا در سه بازی خود در لیگ یک پیروزی و دو شکست به ثبت رسانده و در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی  قرار دارد. میلاد عبادی پور  به عنوان تنها نماینده والیبال ایران در این لیگ و باشگاه اورال اوفا حضور دارد و به دنبال درخشش در این لیگ است.

اما در صدر جدول مسابقات تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک با سرمربیگری پلامن کنستانتینوف بلغاری‌ است که هر سه بازی گذشته خود را پیروز شده است. در این تیم بازیکنانی نظیر مارتین آتاناسوف بلغاری، سرگی ساوین و ایلیا کورکائف روس حضور دارند. همچنین قرار است پس از پایان لیگ چین در ژانویه الکساندر آتاناسویچ قطر پاسور صربستان نیز به این تیم بپیوندد.

در رتبه دوم تیم زنیت سن پترزبورگ قرار دارد که این تیم‌ نیز سه بازی خود را پیروز شده است. در این تیم بازیکنان سرشناسی چون، دیمیتری کوالوف، ایگور کوبزار، ایگور کیلوکا و ژنیا گربنیکوف لیبروی فرانسوی حضور دارند.

همچنین تیم پر افتخار زنیت کازان با دو برد و یک شکست در رتبه هفتم حضور دارد که با داشتن ستاره‌هایی نظیر، میکا کریستینسون، ماکسیم میخاییلوف، سام درو، لابینسکی، وولکوف، ارتم وولوویچ و با سرمربی گری آلکسی وربوف و دستیاری توماس توتولو، می‌توانند خیلی سریع جایگاه خود در صدر جدول را پس بگیرند.

در لیگ شانزده تیمی روسیه پس از دور گروهی، چهار تیم اول مستقیم به یک چهارم نهایی می‌روند و هشت تیم بعدی برای صعود به یک چهارم نهایی با هم جدال خواهند کرد.

فردا و در آغاز هفته چهارم این لیگ تیم اورال اوفا مقابل سولی گورسک قرار می‌گیرد و در حساس‌ترین بازی هفته تیم‌های زنیت کازان و زنیت سن پترزبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/