دربی 94/شرایط متفاوت استقلال و پرسپولیس در دربی 94

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی 94 شرایط متفاوتی از لحاظ فنی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر و در بازی های انجام شده نشان داده که از خط حمله زهرداری برخوردار است و 3 بازیکن خطرناک در نوک پیکان تهاجمی این تیم قرار دارد. شیخ دیاباته،مهدی قائدی و ارسلان مطهری نقطه قوت استقلال در دربی 94 است.

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از از دست دادن عیسی آل کثیر در خط حمله هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای وی پیدا کند و مهدی عبدی تنها گزینه این تیم برای حضور در خط حمله است که هنوز انتظارات را برآورده نکرده است و به همین دلیل گاهی وحید امیری در این پست بازی می کند که پست تخصصی وی نیست.

دفاع و حمله معضل محمود و یحیی!

از سوی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس در خط دفاعی از مهره های ارزشمندی برخودار است و این تاحدودی زهر خط حمله استقلال را می گیرد وشاید یحیی روی این نقطه قوت تیمش خیلی حساب کرده است.

استقلال در خط دفاعی صلابت پرسپولیس را ندارد و در بازی های قبلی این تیم از این نقطه آسیب دیده است و محمود فکری بیشترتوجهش به این نقطه از زمین است و البته یکی از امیدواری هایش این است که خط حمله پرسپولسی زهر سابق را ندارد.

به هر حال در این دربی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس شرایط متفاوتی در خط دفاع و حمله دارند که پیش بینی تیم پیروز این بازی را دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید:
دربی 94/ ششمین گلزن آبی ها در دربی کیست؟
دربی 94/ محمود فکری: جایگاه پرسپولیس نباید باعث غرور بازیکنان ما باشد
دربی 94/ استقلال بدون مربی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت

انتهای پیام/