شرط جالب فرهاد مجیدی در اصفهان برای پیوستن به استقلال چیست؟

استقلال تهران روز گذشته مقابل سپاهان در حساس ترین دیدار فصل با حساب دو بر صفر شکست خورد تا بار دیگر حواشی پیرامون نیمکت این تیم بیش از پیش شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال تهران می‌توانست روز گذشته با پیروزی مقابل سپاهان تا حدود زیادی قهرمانی نیم فصل را قطعی کند تا بعد از هشت فصل بتواند به این عنوان برسد اما با شکست دو بر صفر مقابل شاگردان محرم نویدکیا حالا شاید رتبه سوم هم سقوط کند که این اتفاق خوشایندی برای تیمی که هشتاد درصد بازی ها را صدرنشین بوده نباشد.

قبل از بازی با سپاهان و تقابل حساس دو تیم در اصفهان، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال گفته بود محمود فکری تا هر وقت دوست داشته باشد در استقلال تهران می‌ماند! اما حالا هیئت مدیره باشگاه جلسه اظطراری تشکیل داد تا نتایج ضعیف اخیر را بررسی کند.  به احتمال فراوان کادر فنی و بازیکنان استقلال جریمه نقدی می‌شوند و قرار نیست محمود فکری برکنار شود، اما جالب اینکه احمد مددی که مدیرعامل باشگاه استقلال است در جریان جلسه هیئت مدیره باشگاه نیست، چون در CCU بستری است و حتی بازی استقلال و سپاهان را ندید. مددی قبلاً از محمود فکری سرمربی استقلال حمایت کرده بود.

مجیدی می تواند بی قید و شرط به استقلال برود!

البته نکته جالب این است که طبق شنیده ها فرهاد مجیدی با باشگاه ذوب آهن به توافق اولیه رسیده و هر دو طرف نیز راضی به امضای قرارداد تا پایان فصل و لیگ بیستم هستند اما شرط فرهاد مجیدی برای ذوبی ها این است که او در قراردادش قید خواهد کرد در صورت پیشنهاد باشگاه استقلال او می تواند بدون هیچ قید و شرطی ذوب را ترک و به استقلال ملحق شود. این شرطی است که البته باشگاه اصفهانی را بهم خواهد ریخت و مدیران عامل این تیم درصدد هستند تا رای مجیدی را در این خصوص بزنند تا او با آرامش بتواند برای ذوب آهن کار را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:
رشیدی: استقلال در تاکتیک و خط دفاع مشکلات بسیاری دارد
انتقاد اسماعیل حلالی از وضعیت موجود در استقلال و پرسپولیس
تغییر سیستم استقلال فکری را نابود کرد
فکری: روز بد بازیکنان استقلال بود و دلایل مختلفی برای این عدم تمرکز هست

انتهای پیام/