شروع ناامید کننده برای مدعی لیگ برتر

با حکم کمیته انظباطی، تیم گهرزمین سیرجان با محرومیت دو جلسه‌ای دو ستاره خود پیش از آغاز لیگ برتر مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بهار سال ۱۴۰۲ برای سیرجانی‌ها و اهالی فوتسال ایران با خبر ناامیدکننده‌ای آغاز شد. مدیران کارخانه گهرزمین قصد داشتند تا از تیمداری در لیگ برتر فوتسال کشور خودداری کنند، اما پس از گذشت ماه‌ها و تلاش هیات مدیره باشگاه، مجمع عمومی شرکت گهرزمین از موضع خود کوتاه آمد تا این تیم بار دیگر در سطح اول فوتسال کشور حضور پیدا کند.

به نقل از ورزش سه، آن‌ها نقل‌وانتقالات را با خرید چند بازیکن مطرح استارت زدند، قرار بود سیرجانی‌ها از تیم‌های میانه جدول رهایی پیدا کنند و میان غول‌های فوتسال ایران خودی نشان دهند. اردوی این تیم به تهران و قم و انجام سه دیدار دوستانه برابر مس سونگون، آنا صنعت قم و سفیرگفتمان تهران، تا حدودی کادرفنی را به هدفی که ترسیم کرده بودند، رساند. اگرچه مصدومیت سه بازیکن اصلی، آن‌ها را وادار نمود تا از برگزاری بازی‌های دوستانه دیگر دست بکشند.

در شرایطی که تیم‌ها خود را برای کلید خوردن لیگ‌برتر آماده می‌ساختند. تورنمنت کافا از راه رسید. حضور تیم‌ملی در این رقابت‌ها، به معنای تعویق لیگ به شمار می‌رفت. همین ناهماهنگی کافی بود تا تیم‌ها به دو جناح تقسیم شوند. تیم‌هایی که مخالف تاخیر در بدو لیگ بودند و سایر تیم‌ها که موافق حضور تیم‌ملی در کافا و عقب افتادن مسابقات، دست رضایت خود را بالا نگه داشتند. یکی از آن‌ها تیم‌ها گهرزمین سیرجان بود.

انتهای پیام/