شریف : رقابت سختی با سایپا داریم

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، در آستانه دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان دو تیم سایپا و هیات فوتبال خراسان که با دو پیروزی در صدر جدول رد بندی قرار دارند دیدار حساس این هفته را برگزار خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال هیات فوتبال خراسان درباره بازی مقابل نارنجی پوشان سایپا گفت: تیم سایپا با اینکه سال نخست حضور در رقابت‌ها را تجربه می کند اما با جذب بازیکنان خوب و شروع به موقع تمرینات ش آغاز خوبی در مسابقات داشت. تیم ما به همراه سایپا دو بازی هفته اول و دوم را با برد پشت سرگذاشت با این تفاوت که بازی‌های سایپا سخت تر بود و موفق به شکست قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته شد. ما نیز دو بازی با تیم ملی حفاری و شیراز داشتیم.

فاطمه شریف افزود: بازی سخت و پایاپایی برابر سایپا خواهیم داشت و هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند پیروز خواهد شد. هر دو تیم مهره‌های خوبی در اختیار دارند. اردلان کادر خوبی در کنارش دارد و خودش نیز از بهترین‌ها است. رقابت سخت و حساسی است و تیمی پیروز می شود که از فرصت‌ها استفاده کند.

وی تاکید کرد: برنامه خاصی برای این بازی داریم، روی نقاط ضعف سایپا و نقاط قوت خودمان کار کرده‌ایم و امیدوارم با توجه به تمریناتی که داشته‌ایم وانرژی و انگیزه بازیکنان نهایت استفاده را کرده و موفق به شکست سایپا شویم. البته سایپا میزبان است و این شرایط میزبانی می‌تواند کار را برای تیم ما کمی سخت‌تر کند.

سرمربی تیم فوتبال هیات خراسان درباره هدف تیمش گفت: با توجه به بازیکنانی که جذب کرده‌ایم و حمایتی که هیات فوتبال خراسان و شهرداری از تیم دارد  هدفمان قرار گیری در بین تیم های بالای جدول است و نیم نگاهی به قهرمانی نیز داریم که دور از دسترس نیست.

شریف در پایان گفت: فدراسیون از سال گذشته با اجرایی کردن قانون استفاده هر تیم از ۴ ملی پوش به بالابردن سطح کیفی مسابقات کمک کرد و این روند از سال گذشته ادامه دارد. این قانون کمک می کند تا استعدادها از دل لیگ کشف و به پشتوانه سازی و تقویت تیم ملی کمک کند.

منبع: مهر