شغل جدید کلوزه در ایتالیا

آقای گل تاریخ جام های جهانی بعد از مدتی که بدون تیم بود تصمیم به حضور در فوتبال ایتالیا به عنوان کارشناس گرفت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ و به نقل از اسپورت بازر، میروسلاو کلوزه پس از رفتن از بوندسلیگای اتریش بدون شغل بود. رکورددار گلزنی جام جهانی از فصل آینده در تلویزیون ایتالیا به عنوان کارشناس فعالیت خواهد داشت.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان در کنار لوکا تونی، کلارنس سیدورف و دیگو میلیتو در ایتالیا به عنوان کارشناس رقابت های فوتبال سری آ فعالیت خواهد داشت.

او که عضو تیم قهرمان آلمان در جام جهانی 2014 بود در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلواسپورت گفت: این اتفاق برای من چیز جدیدی است. البته که می خواهم و دوست دارم مربی شوم. در حال حاضر تیمی ندارم، بنابراین تصمیم گرفتم این تجربه جدید را امتحان کنم که من را به فوتبال نزدیک نگه می دارد و به من امکان می دهد چیز جدیدی یاد بگیرم.

کلوزه از زمان ترک باشگاه اتریشی SCR Altach در ماه مارس هدایت تیمی را بر عهده نداشته است.

کلوزه  به زبان ایتالیایی مسلط است.

کلوزه که برای کایزرس لاترن، وردربرمن و بایرن در بوندسلیگا و برای لاتزیو  در ایتالیا بازی کرد به زبان ایتالیایی مسلط  است و به همین خاطر این پیشنهاد کاری را قبول کرده است.

مهاجم سابق تیم ملی آلمان در چهار رویداد جام جهانی کره-ژاپن ۲۰۰۲، آلمان ۲۰۰۶، آفریقای جنوبی ۲۰۱۰ و برزیل ۲۰۱۴ شرکت کرد و در آنها موفق شد در ۲۴ بازی ۱۶ گل به ثمر برساند که بیش از هر بازیکن دیگری در تاریخ است.

رونالدوی برزیلی با ۱۵ گل در ایالات متحده  ۱۹۹۴، فرانسه ۱۹۹۸، کره-ژاپن ۲۰۰۲ و آلمان ۲۰۰۶، در رده دوم است و نفر سوم گرد مولر است که با ۱۴ گل سوم است.

انتهای پیام/