شمسایی: دوستان بجای کمک به فوتسال در کمیته فنی ذهنیت بد ایجاد می کنند

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، وحید شمسایی درمورد شرایط کمیته فنی و تیم ملی فوتسال زیر 20 سال که خود را آماده رقابت‌های جام ملت‌ها در تبریز می‌کند گفت: کمیته فنی با حضور انصاری فر که خودش فردی فوتبالی و فوتسالی بوده و همچنین حضور اعضاء جدید شرایط خوبی دارد و همه در این کمیته سعی می‌کنند برای پیشرفت فوتسال تصمیمات خوبی بگیرند.

وی گفت: از زمان حضور من در این کمیته تا به امروز دو جلسه خوب و پرباری برگزار شده که یکی در مورد علل حذف زودهنگام فوتبال ساحلی با حضور اوکتاویو سرمربی این تیم و در جلسه‌ای دیگر درمورد میزبانی آذربایجان شرقی تبریز برای مسابقات زیر 20 سال آسیا که در هر دو جلسه تصمیات خوبی گرفته شده است.

وی گفت: در حال حاضرجایگاه فوتسال ایران  وسیع و برای کمیته فنی چیزی جز قهرمانی در مسابقات زیر ۲۰ سال تبریز نیست. همه ما باید دست به دست هم بدهیم که  تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند در حال حاضر انصاری فر رئیس کمیته فنی و پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال تلاش می کنند که بتوانند زیرساخت لازم  را برای این تیم در تبریز آماده کنند. البته ما دوستی داریم وی به جای  اینکه به آرامش تیم کمک کند هر روز با حضور در کمیته فنی سعی می‌کند ذهنیتی  برعلیه  سرمربیان تیم‌های ملی در این کمیته ایجاد کند. ما بزرگانی همچون صالح، شمس،‌ شمسایی و … در فوتسال داریم و همه آنها این روزها به حمایت از تیم ملی زیر 20 سال درآمدند بجز این دوست عزیزمان که فقط به فکر منافع شخصی خودش است و اصلا شرایط ملی را در نظر نمی‌گیرد.

 شمسایی افزود: من نمی‌دانم این شخص چه ادعایی دارد وی دو تیم از لیگ برتر را به لیگ دسته اول کشور برده هنوز هم به دنبال این است که زیرکانه کارهای خود را انجام بدهد و دیگران را خراب کند مطمئن باشید که کمیته فنی با قدرت جلوی این  گونه افراد ایستادگی می‌کند و همانطور که همیشه گفتم من اگر دیدم نمی‌توانم کاری را از پیش ببرم به راحتی از کمیته فنی خداحافظی می‌کنم. 

وی در پایان در مورد دو باخت پی در پی تیم ملی فوتسال بانوان که در تورنمنت روسیه حضور دارند، گفت: ما تیم ملی خوبی در سطح بانوان داریم  آنها باید ببازند که بتوانند در جای اصلی که نیاز به پیروزی است پیروز شوند و من مطمئن هستم این تیم می‌تواند در آینده موفق باشد. 

منبع: فارس