شهبا: روی عدم تمرکز و یارگیری غافلگیر شدیم

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان گفت: در دقایق پایانی بازی روی عدم تمرکز و یارگیری غافلگیر شده و گل تساوی را دریافت کردیم.

قاسم شهبا پس از دیدار تیمش برابر قشقایی شیراز اظهار داشت: پس از تعطیلات نوروزی تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و نفرات خوبی را جذب کردیم. در بازی امروز نیز بدنبال سه امتیاز بودیم موقعیت های خوب و فوق العاده ای را ایجاد کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.
شهبا افزود: امروز، روز خوب دروازه بان حریف بود چرا که دو عکس العمل فوق العاده را نشان داد و مانع فروپاشی دروازه این تیم شد. اگر موقعیت هایمان تبدیل به گل میشد شرایط و روند بازی تغییر می کرد. در دقایق پایانی بازی روی عدم تمرکز و یارگیری غافلگیر شده و گل تساوی را دریافت کردیم. امیدوارم بازیکنان جدید سریع تر با سایر بازیکنان هماهنگ شوند تا بتوانیم در بازی های آینده این نتیجه را جبران کنیم.
شهبا در خصوص عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: قطعا بازیکنان با کیفیتی جذب که انشا الله هر چه سریعتر هماهنگ شده و به ما کمک کنند.
سرمربی آرمان گهر در ادامه با اعلام جدایی ۳ بازیکن نیم فصل اول این تیم به نام های محسن ایران نژاد، علی شهسواری و عباس پورخسروانی، بیان داشت: جا دارد از بازیکنانی که در نیم فصل اول با ما همکاری داشتند و الان از جمع ما جدا شدند تشکر کنم تلاش آنها ستودنی بود. سه بازیکن به نام های محسن ایران نژاد، علی شهسواری و عباس پورخسروانی از جمع ما جدا شدند که امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

بیشتر بخوانید:
تیم فوتبال نفت گچساران آرمان گهرسیرجان را شکست
ترکیب تیم های گل گهرسیرجان و مس کرمان در جام حذفی فوتبال ایران
محمودآبادی: شرایط برای صعود آرمان گهر به لیگ برتر مهیا است

انتهای پیام /