شوخی علیفر: بحث مهاجرت من جدی است / انتظار حمایت بیشتری از شبکه داشتم!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ گزارشگری در تلویزیون دولتی ایران مدت ها است که با رفتن فردوسی پور و البته مهاجرت مزدک میرزایی به انگلیس سوژه داغ رسانه های داخلی شده است.

در این بین باتوجه به غیبت بلند فردوسی پور در عرصه گزارشگری و همینطور مهاجرت مزدک میرزایی به خارج از کشور، گزارش های مسابقات حساس بین چند گزارشگر دست به دست می شود. چند شب پیش اما دیدار رئال مادرید و لوانته از سری رقابت های لالیگا پخش مستقیم شد که گزارش این مسابقه بر عهده علیرضا علیفر بود!

علیفر که مدتی است به دلیل ساخته شدن دابسمش های گزارشش، سبک جدیدی از گزارش را حین برگزاری مسابقه انجام می دهد در این دیدار سوتی وحشتناکی داد و نام یکی از هافبک های لوانته را «سیدجلال حسینی» خواند که باعث بهت فوتبالی ها شد.

علیفر اما حالا صحبت از مهاجرتش به خارج از کشور دارد و شوک دیگری را وارد جامعه ورزش کرده است:

« یکی – ۲ شبکه تلویزیونی از آمریکا و یک شبکه رادیویی از آلمان با من مذاکره کرده اند و اگر شرایط به خوبی پیش برود و این پیشنهادات منافاتی با اصول و اعتقادات خودم و کشور ایران نداشته باشد به زودی تصمیم نهایی را گرفته و از ایران می‌روم. من تنها قصد مهاجرت دارم و آدمی نیستم که به دنبال خروج از کشور، چشم خود را بسته و علیه کشور عزیزم بدگویی کنم».

علیفر در بخش پایانی این مصاحبه عنوان می کند

انتظار حمایت بیشتری از شبکه سه داشته است که البته در نوع خود نیز این انتظار شگفت آور است.

خبرنگار: سپهر خرمی