شوما دوی: به تیممان باور داریم

به گزارش شبکه لحظه و به نقل از ای اف سی:

شوما دوی، هافبک کاشیما آنتلرز، در راستای بازی پیش رو با پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018  اظهار کرده که تیمش توانسته از پس سخت ترین شرایط برآید و در موقعیت های دشوار به پیروزی برسد.

“ما دربازی با تیم سوون سامسونگ کره جنوبی توانستیم در هر دو بازی رفت و برگشت موفق عمل کنیم. وقتی تیمی با کامبک های بی نظیر، آن هم دو بار به بازی برمی گردد و نتیجه را از آن خود می کند، یعنی از انعطاف روحی و خودباوری برخوردار است، خصلتی که لازمه حضور در بالاترین سطح مسابقات قاره ای است.”

دوی معتقد است برخورداری از این ویژگی باعث شده تیم کاشیما آنتلرز به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

این بازیکن 26 ساله ادامه داد: “ما نه تنها در بازی های نیمه نهایی بلکه در طول سال گذشته مسابقات سختی را پشت سر گذاشته ایم. ما در هر دو بازی رفت و برگشت در برابر سوون 2-0 و 1-3 عقب بودیم اما با خودباوری توانستیم نتیجه را تغییر دهیم. و مطمئنم در فینال نیز پیروز خواهیم بود.”

یوما سوزوکی، هم تیمی دوی نیز با تاکید بر تمرکز روحی و خود باوری، این دو ویژگی را عامل کلیدی صعود کاشیما آنتلرز به فینال این تورنمت دانسته است. این بازیکن 22 ساله گفته: “حال و هوای ما در رختکن و بیرون از زمین هم همین است. ما نیمه نهایی را بردیم و بلافاصله ذهنهایمان را به مسابقه بعدی معطوف کردیم. من واقعا باور دارم که امسال نوبت قهرمانی کاشیماست. ما تاکنون برنده لیگ قهرمانان آسیا نشده ایم و این پیروزی می تواند برایمان بسیار مهم و ارزشمند باشد. ”

 

مترجم: نسرین صحیحی