شوک بزرگ به یحیی ؛ پشت پرده غیب ستاره پرسپولیس

علیرضا بیرانوند به دلیل احساس درد کمر در تمرین تیمش شرکت نکرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ تمرین روز یکشنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که به غیر از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر که مصدومیت جزئی داشتند،علیرضا بیرانوند هم غیبت داشت و به ریکاوری و استراحت پرداخت. بیرانوند که تنها گلر میدان دیده پرسپولیس به حساب می‌آید و هنوز گلر ذخیره او برای فصل جدید خریداری نشده، خیلی از هواداران پرسپولیس را نگران کرد.علیرضا قبل از جام جهانی با مشکل درد کمرش مواجه شد و حتی در چند بازی پرسپولیس با قرص و آمپول‌های قوی توانست به میدان برود. حتی شایعه از دست دادن جام جهانی هم به گوش می‌رسید ولی اینطور نشد و بیرانوند در سلامت کامل به جام جهانی رسید.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که درد کمر بیرانوند دوباره برگشته و او در روزهای گذشته و به خصوص بعد از بازی دوستانه مقابل صنعت نفت از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کرد و به همین دلیل با صلاحدید کادرپزشکی و کادرفنی پرسپولیس ،علیرضا در تمرین یکشنبه تیمش غایب بود. هرچند مشکل بیرانوند خیلی جدی نیست و با استراحت و آب درمانی برطرف می‌شود،ولی همین موضوع می‌تواند تلنگری به کادرفنی و مدیران پرسپولیس باشد که هرچه زودتر برای علیرضا یک گلر جانشین پیدا کنند.

گلری که کمی میدان دیده باشد و در صورتی که بیرانوند در طول فصل با مشکل مواجه شد،بتواند درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد. پرسپولیس فصل آینده باید در ۳۳ جبهه بجنگد و به طور طبیعی بدن بازیکنان خسته و فرسوده خواهد شد. همین موضوع باعث بروز مصدومیت می‌شود و مدیران پرسپولیس از حالا باید فکری به حال پیدا کردن گزینه ذخیره بیرانوند باشند.

باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی به دنبال خرید محمدرضا خالدآبادی از هوادار بود و مذاکراتی را هم با این گلر و تیمش انجام داد ولی در نهایت به دلیل پیشنهاد بالاتر استقلال و احتمال بیشتر بازی کردن گلر تیم ملی امید در این تیم ،خالدآبادی تصمیم گرفت راهی استقلال شود و به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

انتهای پیام/