شوک بعد از شکست استقلال در رفسنجان

از رفسنجان خبر می‌رسد که محرم نویدکیا بعد از برد تیمش در رختکن ضمن تشکر از بازیکنان حرف های شوکه کننده ای را بر زبان آورده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ مشکلات مالی مس رفسنجان در فصل جاری یکی از موضوعات مهم در فوتبال ایران بوده است؛ مسی‌ها در ماه‌های گذشته همواره مشکلات زیادی داشتند اما با همه احوال جلو رفتند و کارشان را پیش بردند.

بعد از حضور محرم نویدکیا در سمت سرمربی مس رفسنجان مدیران این باشگاه به حساب قول هایی که از شرکت مس دریافت کرده بودند، به اول قول دادند که تا ۱۵ اسفندماه مشکلات حل می‌شود، اما تا کنون (یکروز قبل از وعده) مشکلات پابرجا است.

اعضای تیم مس رفسنجان تاکنون ۳۵ درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند و همین مساله سبب شد تا محرم نویدکیا بعد از برد مقابل استقلال در رختکن تیمش تهدید به کناره گیری کند.

از رفسنجان خبر می‌رسد که محرم نویدکیا بعد از برد تیمش در رختکن ضمن تشکر از بازیکنان حرف های شوکه کننده ای را بر زبان آورده است.

نویدکیا در حالی که مدیران باشگاه مس رفسنجان هم در رختکن حضور داشتند، خطاب به بازیکنان گفته که با توجه به وعده‌ای که دریافت کرده، انتظار دارد طی دو سه روز آینده مشکلات مالی باشگاه برطرف شود و بازیکنان به مبالغ مد نظر خود برسند. او حتی اعلام کرده که اگر مشکلات در روزهای آینده حل نشود، بازی بعدی روی نیمکت مس حضور نخواهد داشت!

در حالی که مردم رفسنجان بابت برد مقابل استقلال خوشحال هستند، نویدکیا با این اقدام شوک بزرگی به آنها وارد کرده است. سرمربی نارنجی‌پوشان انتظار دارد مشکلات باشگاه مس در روزهای آینده از سوی شرکت مس ایران حل شود و با توجه به این تفاسیر باید دید چه اتفاقاتی را در خصوص باشگاه مطرح لیگ برتر ایران شاهد خواهیم بود.