شوک به بارسا؛ گاوی هم مصدوم شد

ستاره جوان بارسلونا که در اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا به سر می برد مصدوم شد تا وضعیت آبی اناری ها قبل از ال کلاسیکو خوب نباشد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه و به نقل از اسپورت، شمار بازیکنان مصدوم بارسلونا در حال افزایش است و این نگرانی های زیادی را در بین هواداران به وجود آورده است.

جدیدترین مصدوم بارسلونا پابلو گاوی ستاره جوان تیم است.

باشگاه بارسلونا با خبر شوک آوری مواجه شد. بخش رسانه ای تیم ملی فوتبال اسپانیا اعلام کرد گاوی که در اردوی این تیم به سر می برد مصدوم شده است.

هنوز شدت و میزان دوری این بازیکن از میادین مشخص نشده است. بارسلونا در هفته های اخیر با بدشانسی مواجه شده است چرا که بازیکنان کلیدی تیم یکی پس از دیگری در حال مصدوم شدن هستند. روبرت لواندوفسکی، فرانکی دی یانگ و پدری از دیگر مصدومان بارسلونا هستند که این احتمال زیاد است تا ژاوی در ال کلاسیکو آنها را در اختیار نداشته باشد.

بارسلونا 7 آبان در هفته یازدهم رقابت های لالیگا  به مصاف رئال مادرید خواهد رفت البته آبی اناری ها قبل از این بازی باید به مصاف بیلبائو بروند.

تیم ژاوی در دیدار اخیر خود برابر ختافه با تساوی دو بر دو متوقف شد و این باعث شد تا فاصله تیم با رئال مادرید صدرنشین افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/