شوک به رم/ مخیتاریان دو دیدار حساس تیمش را از دست داد

بازیکن کلیدی تیم رم دو دیدار حساس تیمش را در لیگ و لیگ کنفرانس اروپا از دست داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، و به نقل از فوتبال ایتالیا، هنریک مخیتاریان پس از مصدومیتی که در دیدار اروپایی رم مقابل لسترسیتی متحمل شد، حداقل دو هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب او دیدار با بولونیا و دیدار برگشت با لسترسیتی را از دست داد.

او در دیدار نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا برابر لسترسیتی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید مصدوم شد و جای خود را به جردن ورتوت داد. جالوروسی امیدوار است که او را برای دو بازی پایانی لیگ و احتمالاً فینال لیگ کنفرانس به زمین بازگردانند. از دست دادن او در این مقطع از فصل ضربه ناامیدکننده‌ای برای مورینیو خواهد بود که قصد دارد رم را بعد از سال‌ها به یک قهرمانی برساند.

هافبک سابق منچستریونایتد و آرسنال امسال پس از انجام ۹۵ بازی ملی برای ارمنستان به دوران حرفه ای خود در تیم ملی کشورش پایان داد. مخیتاریان با ۳۲ گل رکورددار گلزنی برای تیم ملی کشورش است.

مخیتاریان به پایان تمدید یک ساله قراردادش با رم نزدیک می شود و برای مورینیو سرمربی تیم عملکرد خوبی داشته است. تنها دو بازیکن رم (روی پاتریسیو و تامی آبراهام) در ترکیب اصلی مورینیو بیشتر از مخیتاریان حضور داشتند. او ۵ پاس گل داده و ۳ گل به ثمر رسانده است.

البته کوریره اسپورت نوشت قرارداد هنریک مخیتاریان با جالوروسی در پایان این فصل به پایان می رسد و علی‌رغم اینکه او در حال حاضر یکی از خوش‌فرم‌ترین بازیکنان آنهاست، سران رم قصد ندارند قرارداد او را تمدید کنند.

رم که تلاش می کند سهمیه لیگ اروپا را برای فصل بعد به دست بیاورد امشب یکشنبه باید در خانه به دیدار بولونیا برود و در ادامه اواخر هفته جاری در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا پذیرای تیم فوتبال لسترسیتی است.

بیشتر بخوانید:

مخیتاریان از بازی‌های ملی خداحافظی کرد +عکس
یورو 2020|برتری خانگی ارمنستان با دبل مخیتاریان در حضور ژکو
اولین پیروزی بین المللی جبل الطارق در برابر ارمنستان و هنریک مخیتاریان

انتهای پیام/