شوک به صدرنشین لیگ بسکتبال/ پله مصدوم شد

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  در جریان بازی‌های پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، «نورول پله» ستاره آمریکایی الاصل تیم ملی لبنان که پیراهن تیم شهرداری گرگان در لیگ ایران را به تن می‌کند، دچار مصدومیت شد.

پله که این روزها نقش پررنگی در موفقیت تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر ایران و سوپر لیگ غرب آسیا داشته است، توسط «جاد الحاج» سرمربی تیم ملی لبنان به تیم ملی این کشور دعوت شد که بازی‌های خوبی هم برای لبنانی‌ها انجام داد، اما در دیدار شب گذشته لبنان مقابل بحرین دچار مصدومیت شد.

سنتر تیم شهرداری گرگان در دیدار شب گذشته لبنان مقابل بحرین، پس از مصدومیت، لنگ لنگان زمین بازی را ترک کرد تا شائبه جدی بودن مصدومیت او از ناحیه آشیل پا مطرح شود. با این حال اما فعلا  اطلاع دقیقی از آخرین وضعیت مصدومیت ستاره آمریکایی شهرداری گرگان در دست نیست.

پله که یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت صدرنشین لیگ برتر ایران است، پیش از این نیز هنگام پیوستن به این تیم از ناحیه کمر مصدومیت جزئی داشت اما رفته رفته به اوج آمادگی رسید. حال باید دید که این ستاره سابق NBA آیا شرایط بازی برای شهرداری گرگان در نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام/