شکایت باشگاه اماراتی از استقلال

پرونده جدیدی به شکایت های باشگاه استقلال تهران اضافه شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ باشگاه شباب الاهلی چندی پیش با ارائه دو هشدار پی در پی به استقلال اعلام کرده بود حداکثر تا ۹ مارس فرصت دارد ۱/۵ میلیون درهم را پرداخت کند و در غیر این صورت شکایت رسمی اش را برای دریافت این پول را به فیفا می‌فرستد حالا از امارات خبر رسیده مدیران این باشگاه نوتیس دیگری را امروز به استقلال داده اند و به این باشگاه اعلام کرده اند حالا که ظرف مدت توافق شده پولی پرداخت نکرده اند، پرونده به فیفا می‌رود.

به قیمت امروز درهم، باشگاه استقلال باید بیش از ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه شباب الاهلی بپردازد که پرداخت این پول وسط ماجرای بدهی به استراماچونی و تهدید انضباطی استقلال به کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر برای آبی‌ها کار چندان ساده‌ای نیست.

این درحالی است که مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از حضور در جمع بازیکنان در تمرین برای دقایقی پیرامون شرایط باشگاه با آن‌ها به صحبت پرداخت و از بازیکنان خواست مشکلاتشان را با وی در میان بگذارند. بازیکنان استقلال هم که بخشی از مطالبات خود را در ابتدای حضور فتح الله زاده در این باشگاه دریافت کرده اند امروز پیرامون واریز بخشی دیگر از مطالبات خود با وی صحبت کردند.

انتهای پیام/