شکایت هوملس از هم تیمی های خود در دورتموند

مدافع دورتموند از نحوه بازی تیمش در لیگ اروپا گله کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از بیلد، بوروسیا دورتموند عصر پنجشنبه عملکرد ضعیفی داشت. دورتموند در بسیاری از نقاط مقابل گلاسکو رنجرز کمبود داشت و در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ برابر گلاسکو رنجرز اسکاتلند شکست سنگینی را متحمل شد تا امیدهایش برای صعود به دور بعدی کاهش یابد. در این دیدار بلینگهام و رافائل گوئررو برای زردپوشان آلمانی گلزنی کردند. تاورنیر، مورلوس، زاگادو (گل به خودی) و لانداسترام برای رنجرز گلزنی کردند.

متس هوملس مدافع تیم بوروسیا دورتموند بعد از این دیدار گفت: ما فوتبال بیهوده و غیرمنطقی زیادی بازی می کنیم و حریفان خود را بی جهت قوی می کنیم. موضوع را برای من روشن کنید که مشکل ما چیست. توپ های ساده زیادی را از دست می دهیم و اشتباهات زیادی داریم و همین باعث می شود تیم تمرکز کافی نداشته باشد و به بدترین شکل ممکن نیز تنبیه می شویم. سرمربی خیلی نکات را به ما می گوید ولی متاسفانه ما این مسائل را در زمین اجرا نمی کنیم و نمی توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. مشکلات زیادی در تیم است و باید خیلی سریع این مسائل را حل کرد. بازیهای مهم زیادی تا پایان فصل داریم و با ادامه این روند نمی توانیم موفق باشیم.

بوروسیا قبل از بازی برگشت پنجشنبه هفته آینده در ورزشگاه ایبروکس گلاسکو زمان زیادی برای تجزیه و تحلیل این شکست ندارد. قبل از این دیدار دورتموند باید در بوندسلیگا به مصاف بوروسیا مونشن گلادباخ برود و در ادامه خود را برای دیدار برگشت با گلاسکو آماده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازیهای فوتبال بورسیا دورتموند-یونیون برلین
آزمون و هالند غایبان بزرگ مقابل دورتموند
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال سن پائولی – دورتموند

انتهای پیام/