شکست نقل و انتقالاتی استقلال در نیم فصل

استقلال تهران در زمان نقل و انتقالات نیم فصل، یک بار دیگر شکست خورد و نتوانست بازیکن مورد نظرش را جذب کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  در نقل و انتقالات به اصطلاح زمستانی، استقلال تهران توانست آرمان رمضانی را به خدمت بگیرد که شوک عجیبی به هوادارانش وارد شد باوجود اینکه بازیکن سابق پرسپولیس بود و طبعا می توانست یک برگ برنده برای آبی ها باشد. اما آرمان رمضانی باتوجه به عملکرد ضعیفی که در پرسپولیس داشت مورد نقد بسیاری از کارشناسان قرار گرفت و در نهایت در لیست فروش سرخ ها قرار گرفت و کمتر کسی تصور می کرد که فرهاد مجیدی این بازیکن را به خدمت بگیرد.

استقلال فرصت خرید احسان حاجی‌صفی را از دست داد، در حالی‌که امکان این خرید را داشت. حاجی‌صفی به اصفهان و به خانه‌اش – سپاهان- رفت اما استقلال هنوز دنبال حل کردن نیاز خود نیست. زمزمه‌هایی درباره جذب اشکان دژاگه و حتی مسعود شجاعی شنیده می‌شد اما استقلال قدمی در این راه برنداشته و غافلگیری‌اش در مذاکره پنهانی و قرارداد یکباره با آرمان رمضانی است که بعید است گره‌ای از خط حمله استقلال باز کند.

استقلال پس از آنکه علی کریمی را در پایان فصل گذشته از دست داد، خط میانی‌اش از بازیکن صاحب فکر و ایده خالی شد، حتی در حالی‌که علی کریمی خود هافبک خلاق و صاحب ایده محسوب نمی‌شد. علی کریمی اما به بازی استقلال در میانه میدان شخصیت و نظم و هدف می‌داد. مشابه آن نقش با ویژگی‌های متفاوت را به طور مثال اشکان دژاگه نیز می‌تواند برای استقلال بازی کند، اگرچه در دوران پایان فوتبالش باشد اما همچنان هیجان بازی در استقلال حتی برای دژاگه معتبر است.

فارغ از اینها که به سلیقه فرهاد مجیدی و قدرت مالی باشگاه استقلال مربوط است اما نیاز به خرید پرطنطنه را نمی‌توان انکار کرد. فرهاد مجیدی همچنان در مرحله گشت و گذار در نقل و انتقالات است و تصمیمات قاطع و جذابی در خریدها نگرفته، یا هنوز خود را و سبک خریدش و نگاهش به تیم خودش با توجه به رفتن به سمت خریدهای تازه را نشان نداده است. این می‌تواند خود موضوع بحث‌برانگیز در آینده حرفه‌ای مجیدی باشد و درباره خرید آرمان رمضانی نیز به سوژه‌ای برای بحث تبدیل شد.

بیشتر بخوانید :
ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال برای بازی با نساجی
ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال برای بازی با نساجی
آخرین اخبار نقلو انتقالات تیم فوتبال استقلال

انتهای پیام/