شکوری : بهتر است در مورد پرسپولیس سکوت کنم

سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال : کارمند فدراسیون فوتبال هستم و در روزهای آینده در سمت جدید مشغول خواهم شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ابراهیم شکوری ، سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت : فدراسیون فوتبال بستر مناسبی را برای ما جوانان فراهم کرده است که به مدیریت فوتبال وارد شویم. همه ما جزو خانواده فوتبال هستیم و در حال در خدمت فوتبال هستیم. انشاالله در روز های آتی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود که در یک جایگاه مناسبی بتوانیم خدمات بهتری را ارائه دهیم.

حضورش شکوری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

شکوری در واکنش به احتمال حضورش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت : بهتر است در مورد پرسپولیس سکوت کنم زیرا در حال حاضر و در این فضا سکوت بیشتر کمک خواهد کرد. امیدوارم آن چیزی اتفاق بیافتد که به نفع فوتبال کشورمان است. در شرایط کرونایی حال حاضر که فوتبال به حالت تعلیق در آمده است ، بهترین فرصت برای ترمیم نقاط ضعفی که قبلا شناسایی کرده ایم است.

ورود جوانان به مدیریت فوتبال

سرپرست سابق دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص ورود جوانان به مدیریت فوتبال اذعان داشت : ما جوانان در بحث مدیریت فوتبال به تازگی وارد شده ایم و این فرصتی که فدراسیون به جوانان داده است جای تشکر دارد. فعلا اول راه هستیم و قطعا در ادامه مسیر بیشتر کمک خواهیم کرد. شکوری که امروز در حال حاضر در خدمت شما است قطعا با شکوری ۲ سال پیش تفاوت دارد و امیدوارم هرجایی که باشم بتوانم از این تجربه ای که بدست آورده ام نهایت استفاده را ببرم و تمام تلاشم این است که بتوانم در روزهای آینده و سال های آینده به فوتبال خدمت کنم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: پیش‌نویس منتشره، مرتبط و مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست