شیاطین سرخ به دنبال شکار فوق‌ستاره پاریس

فوق‌ستاره فرانسوی پاریسی‌ها یک مشتری بالقوه جدید پیدا کرده است.

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  علاقه رئال مادرید برای جذب «کیلیان امباپه» فوق‌ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن به دغدغه همیشگی پاریسی‌ها تبدیل شده اما حضور سرمایه‌گذاران قطری در باشگاه منچستریونایتد، حس ترس را بیش از پیش در پاریسی‌ها به وجود آورده است.

در حالی که «سازمان سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر» مالک ۱۰۰ درصد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، «سازمان سرمایه‌گذاری قطر» نیز با ارائه پیشنهاد ۴.۵ میلیارد پوندی، خواستار خریداری باشگاه منچستریونایتد شده است.

 پیشتر روزنامه «دیلی میل» خبر داده بود در صورت پیروزی قطری‌ها، آن‌ها سرمایه بزرگی را در اختیار «اریک تن‌هاگ» سرمربی منچستریونایتد برای تقویت شیاطین سرخ اختصاص خواهند داد و حالا رسانه اسپانیایی «ال ناسیونال» نوشته امپاپه گزینه اول آن‌ها برای تابستان خواهد بود.

وبگاه کاتالونیایی نوشته امباپه از حضور تکراری در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خسته شده و با از حضور در پاری‌سن‌ژرمن با این بازیکنان خوشحال نیست. مهاجم ۲۴ ساله پاریسی‌ها ممکن است در تابستان از پاریس جدا شود و با توجه به برتری‌های لیگ جزیره، احتمالاً به پیشنهاد منچستریونایتد «نه» نخواهد گفت.

روزنامه «اکیپ» نیز خبر داده تلاش سازمان سرمایه‌گذاری قطر برای خریداری منچستریونایتد خبر خوبی برای پاریسی‌ها نخواهد بود چراکه سازمان سرمایه‌گذاری‌های ورزشی قطر بخشی از نهاد بزرگتر قطری است و بیم آن وجود دارد منابع مالی از پاریس به سمت منچستر حرکت کند.

«ناصر الخیلفی» رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن نیز اعلام کرده ۲۰ درصد از سهام این باشگاه را به فروش می‌رساند. این خبر باعث می‌شود بیم خروج سرمایه از پاریس و ورود آن به منچستر بیش از پیش حس شود.

پس از ریخت‌وپاش‌های منچسترسیتی با مالکان اماراتی و چلسی با آمریکایی‌ها، این بار به نظر می‌رسد قطری‌ها البته در صورت پیروزی بر رقیب سرسختی به نام «جیم راتکلیف» ثروتمندترین مرد بریتانیا بر سر خریداری منچستریونایتد، یک برگه برنده جذاب به نام کیلیان امباپه را رو کنند.

انتهای پیام/