شیث رضایی: استقلال را به چشم یک تیم معمولی نگاه می‌کنیم

وی افزود: به من ربطی ندارد آن‌ها چقدر پول می‌گیرند چون قرار نیست من پولشان را بدهم ولی الکی برای ما مظلوم نمایی نکنند. قرارداد بازیکنان استقلال آنقدر بالاست که جرات انتشار آن را ندارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شیث رضایی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان استقلال فکر می‌کنم از حرفشان پشیمان شدند چون اگر قراردادشان رسانه ای شود شرمنده می‌شوند. قرارداد بازیکنان استقلال با پرسپولیسی‌ها اصلا قابل مقایسه نیست و به جرات می‌گویم خیلی بیشتر از بازیکنان ما پول می‌گیرند. وگرنه وقتی بازیکنان پرسپولیس اعلام آمادگی کردند، استقلالی‌ها عقب کشیدند.

وی افزود: به من ربطی ندارد آن‌ها چقدر پول می‌گیرند چون قرار نیست من پولشان را بدهم ولی الکی برای ما مظلوم نمایی نکنند. قرارداد بازیکنان استقلال آنقدر بالاست که جرات انتشار آن را ندارند. در این سال‌ها آنقدر دربی را بردیم که این بازی برای ما یک دیدار کاملا عادی است و به استقلال به چشم یک تیم معمولی مثل سایر تیم‌ها نگاه می‌کنیم. اگر اشتباه نکنم در ٧،٨ سال اخیر استقلال فقط ٢ یا ٣ بار برنده دربی بوده است به همین دلیل دربی در حال حاضر خیلی حساسیت ندارد.

بیشتر بخوانید:
مهاجم استقلال به رکورد شیخ دیاباته رسید
پاسخ منفی استقلالی ها به پیشنهاد وزارت ورزش
استقلال در دوبی از الهلال میزبانی می کند

انتهای پیام /