شیوه جدید واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

پوراحمدی گفت: سازمان خصوصی سازی شیوه مدرنی را برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پوراحمدی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی سازی شیوه مدرنی را برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در نظر گرفته است. این ۲ باشگاه بدهی‌های زیادی دارند اما افزایش سرمایه و برگشت درآمد فروش سهام به باشگاه‌ها روشی است که همزمان مشکلات سنواتی این ۲ باشگاه را حل می‌کند.

سهام سرخابی‌ها بعد از ۲ دهه، روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه در بازار پایه فرابورس به مردم عرضه شد تا استقلال و پرسپولیس بالاخره خصوصی شوند. در روز نخست پذیره نویسی بیش از ۱۶۰ میلیون سهم از هر کدام از باشگاه‌های سرخابی واگذار شد.

طبق اعلام پور احمدی قرار است درآمد‌هایی که از فروش سهام به باشگاه پرسپولیس ترزیق می‌شود به سمت باشگاه داری حرفه‌ای پیش برود و همزمان تولید سرمایه و درآمد جدید هم صورت بگیرد.

پور احمدی درباره اینکه کارگزار باشگاه پرسپولیس ضمانت بانکی ارائه نکرده است، گفت: در عقد قرارداد با کارگزار منافع باشگاه دیده نشده است. امیدوارم با توجه به شرایط جدید در آینده بتوانیم قرارداد‌های بهتری با کارگزار ببندیم که منافع باشگاه هم تامین شود.

عقد قرارداد کارگزار با باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت صدری صورت گرفت و قرار شد که کارگزار مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان بابت تبلیغات روی پیراهن، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی به سرخپوشان پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:
آجورلو: خصوصی سازی نقطه عطف تاریخ استقلال است/قدم بعدی حق پخش تلویزیونی است
پروین: با خصوصی سازی مخالفم و بعید می‌دانم انجام شود
هشدار جدی نماینده خانه ملت در مورد خصوصی سازی سرخابی ها

انتهای پیام/