صادقی: بازی ما با سپاهان فینال لیگ است/ شانس قهرمانی ما روی کاغذ است

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه، اکبر صادقی در خصوص شرایط تیم پدیده شهر خودرو در آستانه بازی با سپاهان گفت: بعد از بردی که مقابل سایپا و استقلال داشتیم شرایط تیم ما خیلی خوب شد و خوشبختانه در این مدت تمرینات خوبی را هم انجام دادیم. از طرف دیگر آقای حمیداوی مالک باشگاه پشتیبانی خوبی از ما انجام داده و پاداش‌ها و قراردادهای بازیکنان را داده است و این موضوع باعث شده تا از نظر روحی و روانی خیلی شرایط بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان به خوبی شرایط تیم را درک کرده‌اند و می‌دانند که چه بازی حساس و مهمی مقابل سپاهان داریم. این بازی به نوعی بازی مرگ و زندگی برای ما به حساب می‌آید چرا که در این بازی حاصل زحمات یک فصل ما مشخص می‌شود. امیدوارم که یک بازی خوب انجام دهیم و 3 امتیاز را هم بگیریم تا شرایط خوبی برای هواداران پدیده شهر خودرو و نام باشگاه ما رقم بخورد. از هواداران می‌خواهم که حمایت خیلی خوبی از ما در ورزشگاه انجام دهند چرا که این 3 امتیاز برای ما بسیار حیاتی است و با برد در این بازی می‌توانیم علاوه بر شادی دل مردم و هواداران سهمیه آسیایی را هم کسب کنیم. 

بازیکن تیم پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه این تیم هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، تصریح کرد: بله ما روی کاغذ شانس قهرمانی داریم اما عقلانی نیست که به قهرمانی فکر کنیم. شاید اگر دو امتیاز بیشتر داشتیم الان برای قهرمانی بازی می‌کردیم اما ما در برخی از بازی‌ها امتیازات راحتی از دست دادیم که البته الان دیگر به آن فکر نمی‌کنیم و همه تمرکز ما روی بازی با سپاهان است. ما در این فصل سختی زیادی کشیدیم و تلاش‌های زیادی به خرج دادیم و مطمئنم کسب سهمیه ‌آسیایی می‌تواند دل هواداران ما را شاد کند. 

صادقی در خصوص سپاهان حریف روز شنبه تیم پدیده شهر خودرو هم اظهار داشت: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد چرا که این تیم از معدود باشگاه‌هایی است که به معنای واقعی باشگاه به حساب می‌آید. سپاهان تیم پرهواداری است و از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جزو بهترین باشگاه‌های ایران به حساب می‌آید اما از طرفی ما در شهر خودمان بازی داریم و مقابل هوادارانمان به زمین می‌رویم و به همین دلیل باید با همه توان در زمین حاضر شویم چون این بازی حاصل زحمات یک سال ما خواهد بود. مطمئناً همه بازیکنان با تمرکز زیاد در این بازی حاضر خواهند شد و همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا تدابیر تاکتیکی کادر فنی را در زمین اجرا کنیم و دست پر از زمین بیرون بیاییم. 

وی درباره اینکه برد این تیم مقابل استقلال باعث شد تا آبی‌پوشان از کورس قهرمانی جدا شوند و شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شد و حالا با پیروزی مقابل سپاهان کمک زیادی به سرخ‌پوشان می‌کنند تا قهرمان شوند، تصریح کرد: ما به این مسائل کاری نداریم و فقط برای خودمان فوتبال بازی می‌کنیم. ما در حال حاضر مدعی کسب سهمیه آسیایی هستیم و اصلاً دوست نداریم که این فصل خوب به سختی تمام شود بلکه می‌خواهیم با بهترین شرایط این فصل را پشت‌سر بگذاریم. برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی روبه‌روی ما بازی می‌کند. ما با همه وجود مقابل سپاهان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم دل هوادارانمان شاد شود.

منبع: فارس