صادقی: علی‌نژاد کجای این فوتبال بوده که تصمیم‌گیرنده شده؟

بازیکن سابق استقلال گفت :متأسفانه 4-5 سال است که پست مدیرعاملی در این باشگاه صرفا برای اجرا کردن دستورات وزات ورزش بوده است. وزیری که از مشاور تا دربانش حرف از یک تیم خاص می‌زنند

امیر حسین صادقی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال آنقدر باشعور هستند که به دنبال زمین خوردن پرسپولیس نیستند. برای هواداران استقلال و پرسپولیس اصلا اهمیتی ندارد که چه اتفاقی برای تیم رقیب‌شان می‌افتد. چطور در بازی سال 89 استقلال مقابل یک تیم عربستانی که نیاز به برد داشت و به خاطر دشمنی با عربستان پرچم 60 متری از یک کشور را روی سکوها پهن کردند، بحث ملی مطرح نبود؟ مدیرعامل اگر از بدنه استقلال بود، قبل از دربی برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا نمی‌رفت.

وی افزود:وزارت ورزش اعتقادی به نیروی جوان ندارد و از کمیته پیشکسوتان هم استفاده نمی‌کند. وزیر ورزش در این 4 سال استقلال را با انتخاب‌های اشتباه نابود کرده است.علی‌نژاد کجای این فوتبال بوده که تصمیم‌گیرنده شده؟! تا زمانی که سیاسیون باشند، وضع تغییر نمی‌کند . تصمیمات غلط وزارت ورزش برای استقلال با آگاهی کامل گرفته می‌شود. محمود فکری از خون استقلال است، آیا 7 میلیارد نمی‌ارزد؟ مگر سال گذشته برای رضایتنامه یحیی گل‌محمدی پول ندادند؟

بیشتر بخوانید:
امیرحسین صادقی در تصادف شدید رانندگی آسیب دید + عکس
صادقی:این شکست ها تجربه ای برای سال های آینده خواهد بود
اکبر صادقی : طولانی شدن لیگ بازیکنان ما را خسته کرد

انتهای پیام/