صادقی: مصدوم و محرومی نداریم/ به فلسفه کاری سایپا وفادارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من به فلسفه کاری مان وفادارم و به همان سبک بازی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از مسابقه با ماشین سازی تبریز گفت: قبل از کرونا دوستان خبرنگار را در سالن نشست خبری می دیدیم ولی اکنون مدت هاست سالن سوت و کور شده است و امیدواریم مشکل کرونا هرچه زودتر تمام شود تا دوباره شور و اشتیاق به نشست های خبری برگردد.

وی ادامه داد: من به فلسفه کاری مان وفادارم و به همان سبک بازی تیمم وفادار هستم و این رویه را تا آخر لیگ ادامه خواهیم داد و همان سبک پارسال مان را داریم و نسبت به فصل گذشته بازی های با کیفیت تر و بهتری ارایه می دهیم و نتایج بهتر هم می گیریم.

وی ادامه داد: فردا هم با ماشین سازی تبریز بازی داریم که در بازی آخرش مقابل تراکتور خیلی منظم و با برنامه بازی کرد و می توانست از تراکتور امتیاز بگیرد و در دقایق آخر بازی تراکتور به سختی به پیروزی رسید. فردا بازی سختی برای هر دو تیم سایپا و ماشین سازی خواهد بود و باید تمرکز کامل داشته باشیم. 


سرمربی سایپا در مورد اینکه ماشین سازی آخرین تیم جدول است و بردی نداشته گفت: مربی تیم عوض شده و با آمدن اخباری تیم ماشین سازی منظم و با برنامه بود و در ضد حملات مقابل تراکتور موقعیت های گلزنی خوبی خلق کرد. فاصله تیم ها خیلی زیاد نیست و حریف بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد که اگر بخواهیم مقابل آنها شل بیایم روز سختی را برایمان رقم می زنند.

وی در مورد اینکه چرا در بازی با فولاد خوزستان فقط مهیار جباری و رضا جعفری از بازیکنان جوان تیم سایپا در ترکیب تیم حضور داشتند  و بقیه بازیکنان باتجربه بودند در حالیکه شما همیشه شعار جوانگرایی می دادید گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هیچکس نمی تواند کتمان کند که ما ۱۵ بازیکن از تیم های پایه را وارد تیم بزرگسالان کردیم و همین جعفری که نام بردید از بازیکنان جوان ماست اما اگر می گویند سایپا چرا در یک بازی ۷-۶ بازیکن جوان را میدان میدهد و در برخی دیگر فقط به سه بازیکن فرصت بازی داده می شود این مساله ای است که جز تصمیم های من است و جز اسرار تیم محسوب می شود و بسته به شرایط و نوع مسابقه تفاوت می کند. هر بازی هم شرایط خودش را دارد. فصل گذشته شیب جوانگرایی تیم ما زیاد بود و در این فصل متناسب با هر مسابقه از بازیکنان با تجربه و جوان استفاده می کنیم و یواش یواش بازیکنان جوان ما به پختگی می رسند و شاید به همین دلیل رسانه ها تصور می کنند که این بازیکنان جوان نیستند  و مدام به دنبال چهره های جدید تر می گردند.

صادقی در مورد دلیل شکست غیرمنتظره به فولاد عنوان کرد: در آن بازی گل استثنایی خوردیم و در ادامه بازی دو تیم موقعیت گل زیادی نداشتند ولی در نیمه دوم شانس گل های بهتری نسبت به فولاد داشتیم و در ۱۰ دقیقه آخر هم بازی ریسکی انجام دادیم زیرا نمی خواستیم بازی را از دست بدهیم و تعویض های هجومی انجام دادیم ولی در ۵ دقیقه آخر مسابقه دو گل دیگر در دقایق ۸۷ و ۹۲ خوردیم شاید می توانستیم بسته تر بازی کنیم و یک بر صفر بازنده شویم اما دوست داشتیم از آن بازی امتیاز بگیریم و ریسک کردیم ان بازی تمام شده و به بازی های بعدی و آینده امیدواریم و مطمئن هستیم که می توانیم جایگاه مان را در جدول بهتر کنیم.


وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: هیچ مصدوم ومحرومی نداریم و کار سختی برای انتخاب ۲۰ نفر داریم.

انتهای پیام/