صادق درودگر: استقلال به تمام باشگاه‌ ها ۵ میلیارد ضرر زد! کار آجورلو قشنگ نبود

نمی توانیم مسابقات را تعطیل کنیم و بگوییم دو ماه دیگر تبلیغ بیاورند. شکل مسابقات به هم می خورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صادق درودگر عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: در همین بازی روز جمعه، استقلال به همه باشگاه ها ۵ میلیارد تومان ضرر زد. این خسارت ها را باید باشگاه ها بپذیرند. این تبلیغات برای ۱۶ تیم لیگ برتر، دسته اول، دسته دوم … بود. ضرری که به کل باشگاه ها زده شد، ۵ میلیارد تومان بود. قطعا این ضرر هم پیگیری و در درآمد استقلال محاسبه می شود.

وی افزود: صد درصد قرارداد را باید کارگزار تضمین بدهد نه باشگاه استقلال. آن زمان که ما در سازمان لیگ نبودیم، کارگزارها ۱۰ درصد تضمین دادند و سپس رفتند در حالی که پولی نیامد. باید ۱۰ درصد از مبلغ واریزی را ضمانت نامه بانکی بگیرند. این کار سختی نیست برای کسی که صحبت از درآمد ۵۰۰ میلیاردی می کند. اگر امروز این ضمانت نامه ارائه نشود، احتمال قریب به یقین هیات رئیسه سازمان لیگ جلسه فوق العاده می گذارد.

درودگر گفت: درآمد تبلیغات نصف – نصف نمی شود و سهم سازمان لیگ ۱۰ درصد است ولی فدراسیون فوتبال و هیات ها هم هستند. از درآمد باشگاه ها، نیمی به صورت مساوی بین همه باشگاه ها و نیمی بر اساس جایگاه در جدول تقسیم می شود. این مختص لیگ برتر و لیگ دسته اول است.

بیشتر بخوانید:
درودگر: قرار بر این شد که تبلیغات محیطی مسابقه استقلال و نساجی پنجاه پنجاه…
صادق درودگر: قرار است کارگزار تیم استقلال سه شرکت برای تبلیغات محیطی معرفی کند
توصیه فتح الله زاده به درودگر: مقابل هواداران استقلال نایست

انتهای پیام /