صالحی‌ امیری : دادکان در حیطه تخصصی خودش حرف بزند و به یک ضد انقلاب استناد نکند!

رئیس کمیته ملی المپیک : وقتی به یک نهاد رسمی تهمت زده می شود ، یا فرد باید عذرخواهی کند یا ما از مراجع قضایی اقدام کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رضا صالحی‌ امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک درباره صحبت‌های دادکان و موضع کمیته ملی المپیک، گفت:برداشت ما این است که دادکان اطلاعی از حوزه کمیته و نهادهای بین‌المللی ندارد.حتی یک دقیقه با من و همکارانم جلسه نداشته است. از او دعوت می‌کنم به کمیته بیاید و با همکارانم گفت‌وگو کند تا در جریان برنامه‌ها قرار بگیرد.

دادکان به یک رسانه‌ و فرد ضد انقلاب استناد کرده است

وی ادامه داد: هیچ گونه مکاتبه‌ای که نهاد بین‌المللی ما را تعلیق کرده باشد وجود نداشته است. به یک رسانه‌ و فرد ضد انقلاب استناد کرده است و ما هم وظیفه نداریم به هر ادعایی پاسخ دهیم. درباره جودو هم باید بگویم ما، دبیر کل کمیته و روابط عمومی تکذیب کردیم بنابراین دادکان باید به این موضوع استناد می‌کرد نه یک ضد انقلاب فراری.

او افزود : از او خواهش می‌کنم در حوزه تخصصی خود صحبت کند یا به همکارانم مراجعه کند تا توجیه شود. وقتی اتهامی به یک نهاد رسمی زده می‌شود یا باید آن فرد عذرخواهی کرده و از موضع خود عدول کند یا اینکه ما به عنوان نهاد رسمی از طریق مراجع قضایی اقدام کنیم. 

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: فتح اله زاده : دادکان تنها نیست من هم کنار دادکان هستم