صالحی امیری روابط عمومی های ورزشی را تحلیل کرد

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مورد اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در ورزش تاکید کرد و اهداف کمیته ملی المپیک را بر شمرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،دکتر سید رضا صالحی امیری در دیدار به مدیران روابط عمومی فدراسیونهای ورزشی بیان کرد که تمامی تلاش های شان دیده می شود و تمامی این زحمات میتواند باعث ارتقا،توسعه و تعالی ورزش کشور شود.

روابط عمومی ها پل ارتباطی جامعه و ورزش هستند

وی بیان کرد که استراتژی رسمی میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، پارالمپیک و فدراسیونهای ورزشی تعامل ،هم افزایی،سازگاری ، تعامل ، پرهیز از حواشی و مناقشه است.صالحی امیری از وزارت ورزش و جوانان به عنوان حوزه ی ستادی ورزش از فدراسیونها به عنوان خط مقدم مدیریت عملیاتی _ اجرایی و از روابط عمومی های فدراسیونهای ورزشی و رسانه ها به عنوان پل ارتباطی جامعه ، مسوولان و خانواده بزرگ ورزش نام برد که به دور از حواشی و مناقشات در فضای تعامل،مسائل مربوط به ورزشرا به پیش ببرند.

سیاست های کمیته ملی المپیک روشن شد

رییس کمیته ملی المپیک دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک ، دیدار با اعضای شورای المپیک آسیا، شفاف سازی مالی ، برنامه ای و سیاست گذاری ها،مستند سازی و تدوین تاریخ شفاهی ورزش و احداث موزه را اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک نام برد.

وی در پایان سخنانش از تلاش های مازیار ناظمی قدردانی و در ادامه با معرفی کاوه احمدی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نام برد.صالحی امیری تعامل ،هماهنگی و رفاقت را از ویژگی های دکتر احمدی عنوان کر.در این نشست دکتر قراخانلورییس آکادمی ملی المپیگ،کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ، و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت برتیم های ملی ارائه گزارش کردند.
بیشتر بخوانید:
برنامه 20 ساله کمیته ملی المپیک کلید خورد
شکایت سازمان جهانی از کمیته ملی المپیک آمریکا
رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن: تسلیم نمی شویم
درخواست تعویق المپیک از سوی کمیته ملی المپیک آمریکا

انتهای پیام/