صحبت های روسای فدراسیون‌ها پای صندوق رای

اهالی ورزش با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی رای خود را به صندوق آرا انداختند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ اهالی ورزش در ورزشگاه شهید شیرودی که محل اخذ رای جامعه ورزش و جوانان است، حاضر شدند تا رای خود را در صندوق آرا بیندازند.

هاشمی: مجلس می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند

وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در ورزشگاه شیرودی، محل تجمع جامعه ورزش کشور برای رای‌دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، این برای نخستین بار است که جامعه ورزش یک صندوق اختصاصی دارد. هر رای، پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب خواهد بود و این حضور پررنگ می‌تواند به ایران قوی منتهی شود. در تمامی انتخابات گذشته و حال حاضر، مردم ایران حضور پرشوری داشتند و مساله فوق نشانگر این است که نظام ما با اقتدار عمل می‌کند.

او درباره خواسته جامعه ورزش از نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان، دو وظیفه دارند که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت است و در قانونگذاری می‌توانند در توسعه کلان ورزش، کمک کنند. اگر نماینده‌ای نگاه ورزشی‌تری داشته باشد، قطعا به توسعه ورزش کمک می‌کند. در گذشته هم نگاه خوب بوده اما امیدوارم افرادی که راه پیدا می‌کنند، بهتر از گذشته نگاه و تلاش داشته باشند.

خسروی وفا: جامعه ورزش همیشه در صحنه حضور دارند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من اینجا رای ندادم و در نزدیک خانه خودم رای دادم و به ورزشگاه شهید شیرودی آمدم تا کنار ورزشکاران و جامعه باشم و به این حضور افتخار می‌کنم. دوست داشتم اولین کسی باشم که رای بدهم و در حال‌ حاضر از این موضوع خوشحالم.

او درباره تصمیم وزارت ورزش مبنی بر انتخاب‌کردن مجموعه شیرودی برای رای‌دادن جامعه ورزش افزود: پیشنهاد خودم بود که اینجا را برای رای‌دادن ورزشکاران انتخاب کنیم که خوشبختانه مورد استقبال وزیر ورزش قرار گرفت.

تاج: با مجلس جدید شاهد شرایط بهتر در ورزش باشیم

رییس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در انتخابات گفت: جامعه ورزش مشارکت خوبی در انتخابات امروز داشت و باید بوجه ورزشی افزایش یابد و در حال حاضر با این محدودیت مالی باز شرایط ورزش مناسب است. ان‌شاءالله با مجلس جدید شاهد شرایط بهتر در ورزش باشیم.

کاظمی‌پور: جامعه ورزش به وعده خود وفا کرد

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم در انتخابات مجلس حماسه‌آفرینی داشتند؛ خصوصا جامعه ورزش. جامعه ورزش به وعده خود وفا کرد و با همه وجود حاضر شد. برای همه جوانان و عزیزانی که برای اقتدار ایران قوی گام می‌بردارند، آرزوی توفیق دارم.

ناظمی: نام هر کسی از صندوق بیرون می‌آید، از ورزش حمایت کند

رییس فدراسیون اتومبیل‌رانی بیان کرد: امیدوارم تصویری که از حضور جامعه ورزش در انتخابات به دنیا مخابره می‌شود، یادگاری از حمایت ورزشی‌ها باشد. نام هر کسی از این صندوق بیرون می‌آید واقعا باید حامی ورزش باشد. ورزش مشکلات زیادی دارد؛ از جمله بودجه کم. امیدوارم با آیین‌نامه و متمم‌هایی که اضافه می‌شود، بتوانند ورزش ایران را یاری کنند.

شعبانی‌بهار: خانواده ورزش دوباره همراه مردم هستند

رییس فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: خیلی خوشحالیم خانواده ورزش مثل همیشه همراه مردم است. افرادی که در این محل می‌بینم روسای فدراسیون‌ها، سرمربیان  و ورزشکارانند و بار دیگر آمده‌اند دین خود را به انقلاب ادا کنند. امیدوارم منتخبین بتوانند رسالتی را که بر دوش دارند به نحو احسن انجام دهند، دل مردم را شاد و کشوری مستقل و آباد آماده کنند و مردم هم از انتخابی که داشتند، شاد شوند.

پسندیده: جامعه ورزش به تکلیفش عمل می‌کند

سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند، زیرا در سرنوشت نظام تاثیر دارد و یقین دارم جامعه ورزش به تکلیف خود عمل می‌کند.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی درباره حضور جامعه ورزش در مجموعه شیرودی افزود: این اتفاق خیلی خوبی است و از وزیر ورزش هم تشکر می‌کنم که این محل را انتخاب کردند.

اسبقیان: حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش و قهرمانان با حضور در سالن افراسیابی سعی کردند در کنار مردم ایران عهد و پیمان مجدد با شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب ببندند. حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یک تکلیف الهی می‌دانم. امروز شاهد هستید که با تدابیر وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک جامعه ورزش، روسای فدراسیون‌ها و قهرمانان و مدال‌آوران کشور در سالن افراسیابی حضور پیدا کردند تا در کنار مردم ایران عهد و پیمان مجدد با شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب بندندند.

نبی: حضور در انتخابات جزو مسئولیت‌های اجتماعی جامعه ورزش است

سرپرست تیم‌ملی و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور در انتخابات جزو مسئولیت‌های اجتماعی جامعه ورزش است. نمایندگانی که انتخاب می‌شوند باید اعتمادسازی را افزایش دهند.

مهدی محمدنبی که در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون‌گذار که قوه مقننه است، کمیسیون‌ها و … مصوباتی که از گذشته داشتند باید این مصوبات را به اتفاق مرور کنیم. در خصوص حق پخش نیز مطالباتی داریم و نمایندگانی که در این کمیسون‌ها و کارگروه‌ها هستند نظراتی دارند که با اجماع با آنها امیدوارم به جمع‌بندی خوبی برسیم.

اینچه‌درگاهی: فضای رای‌گیری با حضور ورزشی‌ها پرانرژی است

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: امروز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حاضر شدیم و فضای محل رای‌گیری با حضور خانواده بزرگ ورزش کشور بسیار پر انرژی است.

عزیزپور: امیدوارم مجلس قوی و ورزش‌دوست تشکیل شود

رییس فدراسیون اسکواش نیز بیان کرد: حضور حداکثری خانواده ورزش در یک محل و در فضایی آکنده از صمیمیت اتفاق خجسته‌ای است که انشاءالله نتیجه درخشان آن تشکیل یک مجلس قوی و ورزش‌دوست است.

انتهای پیام