صحبت های سرمربیان لیگ برتری بعد از پایان لیگ نوزدهم فوتبال

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و تیم پرسپولسی و استقلال به ترتیب قهرمان و نیاب قهرمان شدند.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  برخی از مربیان لیگ برتری در مورد هفته پایانی لیگ اظهاراتی را پس از بازی در نشست خبری مطرح کردند.


گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با سایپا: امیدوارم دربی جذاب و تماشاگرپسند باشد/ در این مدت پاک‌ترین محیط جامعه، فوتبال بود/در بازی‌های قبل هم به جز دیدار مقابل ذوب‌آهن بد نبودیم/بازی خوبی بود و توانستیم سه گل بزنیم/به تیم سایپا هم تبریک می‌گویم، خوشحالم در لیگ برتر ماندند.


صادقی در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس: شاید به خاطر استفاده از بازیکنان جوان از دنیای مربیگری کنار می‌رفتم/ کار ما در فوتبال ایران یک دستاورد بود/در تیم جوان سایپا، تجربیات خوبی به دست آوردم/خوشحالم در لیگ ماندیم و امیدواریم بازیکنان جوانی که به آنها بازی دادیم، بازیکنان بزرگی شوند.


سراج در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌‌سازی:اجازه نمی‌دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود/حریف از ما خیلی بهتر بازی کرد و این نتیجه حق آنها بود. بازیکنان برای پیروزی باید همه چیز خود را بگذارند/امروز انگیزه لازم را برای فوتبال بازی کردن نداشتیم و کار کردن با تیم بی‌انگیزه، خصوصاً در هفته‌های آخر سخت است که ما این سختی را به جان خریدیم.


افاضلی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان: بازیکنانم فوق‌العاده کار کردند/خدا را شکر می‌کنم که این امانتی که به من داده شد را توانستم در شرایطی مناسبی پس بدهم/تیم صنعت نفت تیم بسیار خوبی به لحاظ فنی بود، در این بازی سه بار سیستم بازی‌شان را عوض کرده و کار ما را سخت کردند.


بوناچیچ در نشست خبری پس از دیدار با گل‌گهر: پیروزی حق گل‌گهر بود/ داوران ۶ امتیاز از جیب ما برداشتند/از بازی بازیکنانم راضی نیستم/با هر زحمتی که بود توانستیم 30 امتیاز بگیریم و در جایگاه فعلی قرار گرفتیم.

مجید جلالی پس از پیروزی 3 بر 2 تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: واقعاً خوشحالم چون در طول دوران کاری خود، سرمربی‌گری گل‌گهر یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که بر عهده گرفته بودم و خرسندم که توانستم از پس آن بربیایم.

انتهای پیام/