صداقت:‌ تراکتور در هفته‌ی استعفا و بی‌احترامی های فوتبال ایران آرامش داشته

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: یک جلسه ناهار با زنوزی داشتیم که خیلی دوستانه بود و ایشان با نهایت احترام در مورد ارکان تیم صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مصطفی صداقت مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در فینال جام حذفی فوتبال ایران اظهار داشت: در هفته‌ای که فوتبال ایران شاهد استعفا و بی‌احترامی بود، ما هفته آرامی را سپری کردیم. برخلاف فوتبال ایران که هفته پرتنشی پر از استعفا و بی‌احترامی را سپری کرد، اما ما در تبریز هفته آرامی را پشت سر گذاشتیم که به لطف زنوزی و سهرابی بود. ما هفته خوبی را داشتیم و برنامه‌های الهامی پیاده شد. یک جلسه ناهار با زنوزی داشتیم که خیلی دوستانه بود و ایشان با نهایت احترام در مورد ارکان تیم صحبت کرد.

وی ادامه داد: بعد از 30 هفته از لیگ و چهار بازی جام حذفی، تیم‌ها از همدیگر شناخت کافی را دارند. ما تراکتور هستیم و حتماً تدابیری برای خط حمله استقلال اندیشیده‌ایم و برنامه‌های خاص خودمان را خواهیم داشت. در کل دغدغه تیم‌ها این است که نتایج فوتبالی رقم بخورد. قطعاً این اتفاق می‌افتد و اگر صحبتی می‌شود، بحث دغدغه است. چون فینال جام حذفی را داریم، ممکن است کوچک‌ترین اشتباه زحمت تیم‌ها را به هدر بدهد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
احسان پهلوان در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد
مدیرعامل پرسپولیس از توقیف ساختمان به دلیل بدهی فدراسیون به شرکت شستا خبر ندارد!
بلاتکلیفی مهاجم سرخپوشان/ کجا بهتر از پرسپولیس؟
پرسپولیس برای طلب برانکو از بانک مرکزی ارز می خواهد!