صدای اسپانسر پیراهن درآمد

ابتدای فصل قبل شرکت آل اشپورت قراردادی با باشگاه استقلال امضا کرد که طبق این قرارداد تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه موظف بودند در بازی‌ها و تمرینات خود از لباس‌های این شرکت استفاده کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،وحید جعفری نماینده آل اشپورت در خاورمیانه گفت: ابتدای فصل قبل شرکت آل اشپورت قراردادی با باشگاه استقلال امضا کرد که طبق این قرارداد تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی این باشگاه موظف بودند در بازی‌ها و تمرینات خود از لباس‌های شرکت ما استفاده کنند، اما در اجرای این قرارداد تخلفاتی داشته که به صورت واضح می‌توان به استفاده نکردن سید حسین حسینی و البته فرهاد مجیدی از لباس‌های شرکت آل اشپورت در بازی‌های مختلف اشاره کرد.

سید حسین حسینی دو فصل قبل قراردادی با ما داشت که طبق آن قرارداد دستکش‌های وی را شرکت آل اشپورت تأمین می‌کرد، اما ابتدای سال گذشته این دروازه بان گفت اگر می‌خواهید لباس آل اشپورت را در بازی‌های استقلال تن کنم باید مبلغی جداگانه به من بدهید که به هیچ وجه چنین موضوعی را قبول نداریم، زیرا با باشگاه قرارداد بسته‌ایم و بازیکن استقلال باید لباسی که سایر بازیکنان این تیم می‌پوشند را به تن کند. هر چند توافق‌هایی با باشگاه استقلال داشته‌ایم اما باید جریمه ما هم پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:
ترکیب استقلال دستخوش تغییرات عمده
شرایط سخت استقلال برای صعود در لیگ قهرمانان
بازجویی سعادتمند و معاون استقلال در فرودگاه به جرم قاچاق ارز!

انتهای پیام/