صدری: باشگاه ما باید از نظر اخلاق و فرهنگ یک باشد

این که کادر فنی ما بدون دغدغه خاطر بتواند کار تیم را جلو ببرد. این مورد هم درباره بزرگسالان است و هم پایه‌ها. امیدواریم قهرمانی‌های ما مداوم باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد. او در ابتدای این نشست خبری اظهار کرد: ما در یک سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم. راجع به گذشته می‌توانید از من سوال کنید. برای آینده ما برنامه‌های خوبی داریم. یعنی تلاش ما این است که به اولین قولمان یعنی قهرمانی ششم پرسپولیس عمل کنیم. همچنین بتوانیم با کمک هواداران زیرساختی فراهم کنیم که مشکلات مالی قطعا حل شود و دیگر شاهد اتفاقاتی مانند پول ندادن و عقب افتادن حقوق‌ها نباشیم.

او افزود: از تمام ظرفیت‌های باشگاه در حوزه درآمدزایی می‌خواهیم استفاده کنیم. این ظرفیت‌ها محقق نمی‌شود مگر با کمک هواداران عزیزمان. یکی از موارد فضای مجازی است. حداقل در این حوزه بنده تخصص دارم و تلاش می‌کنیم که حداکثر ظرفیت آن استفاده کنیم. موارد دیگر هم وجود دارد. از جمله تبلیغات محیطی، پخش مستقیم و غیره که می‌تواند به باشگاه کمک کند.

سرپرست مدیرعامل پرسپولیس گفت: این که کادر فنی ما بدون دغدغه خاطر بتواند کار تیم را جلو ببرد. این مورد هم درباره بزرگسالان است و هم پایه‌ها. امیدواریم قهرمانی‌های ما مداوم باشد. وقتی می‌گوییم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، باید بتوانیم در تمامی حوزه‌ها نشان دهیم. یک بخش آن مربوط به مسابقات لیگ است که پنج دوره قهرمان شدیم. ان‌شاءالله در آسیا و جام حذفی هم این موفقیت‌ها کسب می‌شود. البته این موضوع فقط شامل حال مسابقات نیست. باشگاه ما باید از نظر اخلاق و فرهنگ یک باشد. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید در تمام حوزه‌ها شماره یک باشد. این موضوع با همدلی و اتحاد بین هواداران و باشگاه به وقوع می‌پیوندد.

صدری گفت:صرافی گفت اگر حسابی در امارات، قطر یا ترکیه بدهید، ما ظرف 24 ساعت پرداخت خواهیم کرد. گفتیم بیایند و به آقای کالدرون بگویند که حسابی در این سه کشور را به ما بدهید که ما در اسرع وقت این کار را انجام دهیم.یکی کامنت گذاشته تو که می‌توانستی سه روزه این را جمع کنی چرا یک ماهه شد؟ انگار ما نشستیم استراحت کردیم که این سه روز پرداخت کنیم. به هر حال کشور ما تحریم است.

وی افزود: آقای کالدرون می‌گوید ایران را دوست دارم اما تو کجا به هوادار ما احترام گذاشتی؟ قبلا به تو بی احترامی شد اما من که پول تو را پرداخت کردم؛ آیا این است جواب ما؟ من گفتم که عذرخواهی می‌کنم، هوادار ما ناراحت است.ایشان گفت چرا به من می‌گویی پیلیز پیلیز؟ من باید کل حقوقم را بگیرم. او به اندازه دو روز به ما اعتماد نکرد. همین آقایی که می‌گوید هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارد. قبول که به شما بی احترامی کردند قبلا اما ما که 95 درصد پرداخت کردیم، اصلا این 5 درصد را پرداخت نمی‌کردیم.سفیر جمهوری اسلامی در کشور کرواسی می‌گوید قرارداد او با تیم جدیدش 4 هزار دلار است. ایهاالناس ما چرا با او این قرارداد را بستیم؟ او کلا 3 تا ده دقیقه بازی کرد. با او چنین قراردادی بستیم؟ دوستانی که این کار را کردند چرا نمی‌آیند جواب بدهند؟

صدری در پایان گفت: چرا به بازیکنی که ماهی 5 هزار دلار بوده، این قدر دادند؟ 5 هزار دلار سالی می‌شود 60 هزار دلار. چیزی که درد آور است برای من این است که اصل پول او 475 هزار یورو بوده، سودش 32 هزار یورو. او تا 507 هزار یورو نگرفت، رضایت نداد. استوکس به خاطر کرونا رفته و جالب است که باشگاه برای او رضایت نامه داد. برای چی باید این کار را کنید؟ کسی که همه از او ناراضی بودند. ایشان ادعای 120 هزار دلار داشت اما ما کم کردیم.

بیشتر بخوانید:
صدری: پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به زودی باز می شود
صدری مشکل مسکن پیشکسوت تیم پرسپولیس را حل کرد
صدری: اعضای کمیته استیناف کسانی هستند که دلشان برای فوتبال می‌سوزد

انتهای پیام /