صدری: سپاهان با مغانلو 40 میلیارد تومان قرارداد بست

مجید صدری در خصوص قراردادهای اسپانسری پرسپولیس در این ویدئو شفاف سازی کرد و تلویحا گفت مبلغ 300 میلیارد تومانی حق پخش به دلیل مشکلات موجود به پرسپولیس نمی رسد!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید صدری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تهران گفت: ایده من این بود که ماهانه به بازیکنان پول بدهم. این که نمیتوانستم این کار را انجام بدهم برای من که مدیر تیمی با 40 میلیون هوادار هستم بد است رضا درویش دوست هستم و رفت و آمد خانوادگی داریم. پیشنهادم این است که از پتانسیل همه افرادی که می توانند کمک کنند برای پرسپولیس استفاده کنند.حضور پرسپولیس در بورس حرکت بسیار مثبتی است.

وی افزود: پرسپولیس را سه یا چهار ساله به من بدهید. بدهی ها را پرداخت می کنم و در پایان این باشگاه را با سود تحویل می دهم. هر گارانتی بخواهید می دهم. اینکه استقلالی‌ها گفتند طلب کالدرون را با پول دارو دادیم، اصلا از این خبرها نبود! مملکت قانون دارد؛ من ارز نیمایی گرفتم که 3 میلیارد و 500 به نفع باشگاه شد.

صدری در پایان گفت: به بازرسی کل کشور و دستگاه‌های امنیتی نامه زدم که بیایید قراردادهای باشگاه پرسپولیس را بررسی کنید. قرارداد هرکدام از بازیکنان تاجیکستانی 110 هزار دلار است. سپاهان 300-400 هزار دلار برای رضایتنامه مغانلو داد و 40 میلیارد تومان هم با خود بازیکن قرارداد بست!

بیشتر بخوانید:
صدری: رادوشویچ بدون اطلاع کادرفنی ایران را ترک کرد
مجید صدری جانشین بیژن ذوالفقارنسب می‌شود؟
صدری: 40 میلیارد از دوستانم قرض گرفته بودم

انتهای پیام /