صدمین بازی در لیگ برتر برای محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن برابر استقلال

محمد ربیعی در بازی مقابل استقلال برای صدمین بازی در لیگ برتر به مربیگری می‌پردازد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس قرار است استقلال در فولادشهر به جدال ذوب آهن برود. ذوب آهنی که در لیگ بیست و سوم با حضور محمد ربیعی در قامت یک مدعی ظاهر شده اما این دیدار جدای از حساسیت‌های جدولی که برای ذوب آهن دارد، این دیدار برای محمد ربیعی بیش از پیش حساس و مهم خواهد بود چرا که این دیدار صدمین بازی لیگ برتری ربیعی به شمار می‌آید.

محمد ربیعی جشن صدمین حضورش در لیگ برتر را روی نیمکت ذوب‌آهن گرفت. این درحالی است که او 90 درصد این روزها را به عنوان سرمربی مس رفسنجان سپری کرده بود. ربیعی برای اولین بار وارد بیستمین دوره لیگ برتر شد. او، هدایت مس را در لیگ یک برعهده گرفت و با آنها به سطح اول فوتبال ایران رسید. ربیعی در لیگ‌های 20، 21 و 22 هدایت مس را در دست داشت و ابتدای این فصل راهی اصفهان شد تا سرمربی ذوب‌آهن شود.

ربیعی در این 100 سرمربیگری، 149 امتیاز کسب کرده و این یعنی توانسته نصف امتیازات را کسب کند. این معدل با توجه به تیم‌هایی که ربیعی هدایت‌شان را برعهده داشته، کمیتی استاندارد به نظر می‌رسد. در کارنامه ربیعی، چنین نتایجی ثبت شده است: 38 برد، 35 مساوی و 27 شکست. او و تیم‌هایش در این 100 بازی، 103 گل زده‌اند و 83 بار هم دروازه‌شان باز شده است. 131 امتیاز ربیعی روی نیمکت مس در 90 بازی (معدل هر بازی 1.45 امتیاز) و 18 امتیاز به عنوان سرمربی ذوب‌آهن (هر بازی 1.8 امتیاز) به دست آمده است. تیم‌های ربیعی در 43 درصد بازی‌هایشان موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند.

انتهای پیام/