صدور ITC هافبک اسپانیایی نساجی و ثبت نام ۳۲ بازیکن برای لیگ قهرمانان

معاون باشگاه نساجی در مورد پنجره ثبت بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی با اشاره به آیین‌نامه مسابقات و با استناد به ماده ۲۹ بند ۱ – ۴، که حداکثر تا ۷ روز پیش از آغاز اولین بازی مرحله گروهی، باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۸ بازیکن را در لیست ثبت‌شده، تغییر داده و یا اضافه کنند عنوان کرد که فرآیند تغییر و یا ثبت بازیکنان جدید با موفقیت در یکشنبه‌شب به پایان رسید.

معاون ورزشی باشگاه نساجی ادامه داد: در لیست اولیه ۲۷ بازیکن به ثبت رسیدند که متین کریم‌زاده در این بازه زمانی از تیم جدا شد، همچنین محمدرضا ترابی، امیررضا رضاپور، اسماعیل بابایی، مهدی رضایی، آریا برزگر و آنتونیو دلگادو بازیکنانی بودند که به لیست بازیکنان باشگاه در آسیا اضافه شدند. با این تفاسیر از ۸ نفری که باشگاه مجاز به تغییر و یا اضافه کردن بود، با احتساب کریم‌زاده از ۷ سهمیه استفاده شد و در نهایت لیست آسیایی نساجی با ۳۲ بازیکن بسته شد و تا پایان مرحله گروهی این ۳۲ نفر مجاز به همراهی تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

همچنین فدراسیون فوتبال عربستان عصر امروز با صدور ITC خوزه آنتونیو دلگادو، حضور وی در بازی مقابل بمبئی‌سیتی را بلامانع کرد و استفاده از وی در صورت صلاحدید کادر فنی قانونی خواهد بود.

جا دارد در این فرآیند تشکر ویژه‌ای داشته باشم از عزیزان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال که با تلاش شبانه‌روزی خود باعث شدند که باشگاه نساجی با حداکثر نفرات، گام در آوردگاه لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

پایان پیام/