صعود والیبال ایران به شرط برد آلمان مقابل هلند

والیبال ایران در صورت شکست تیم ملی هلند مقابل آلمان به رده دهم رنکینگ فدراسیون جهانی بازخواهد گشت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  مسابقات مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی اروپا در حال برگزاری است و در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله تیم‌های ملی آلمان و هلند از ساعت 22:30 مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این بازی برای والیبال ایران از اهمیت خاصی برخوردار است، چراکه اخیراً هلند توانسته با یک پله صعود جای ایران را در رده دهم رنکینگ فدراسیون جهانی کسب کند و در صورت شکست در بازی امشب یک بار دیگر ایران به رده دهم بازخواهد گشت.

تیم ملی والیبال هلند پیش از بازی امشب 244.87 امتیاز در رده دهم قرار دارد و ایران هم با 243.55 در جایگاه یازدهم ایستاده است.

اگر در بازی امشب هلند بتواند با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود عبور کند امتیاز خود را به عدد 251.08 می‌رساند و اختلافش را با ایران بیشتر می‌کند. پیروزی 3 بر یک و 3 بر 2 هم به ترتیب 4.02 و 1.83 امتیاز به هلند اضافه خواهد کرد. در طرف مقابل اگر آلمان بتواند با نتیجه 3 بر صفر از سد هلند عبور کند 11.29 امتیاز از هلند کسر خواهد شد و امتیازهای این تیم به عدد 233.58 می‌رسد. پیروزی 3 بر یک و 3 بر 2 آلمان در این بازی هم به ترتیب 9.10 و 6.92 امتیاز از هلند کم خواهد کرد.

به این ترتیب شکست تیم ملی هلند در بازی امشب مقابل آلمان به سود والیبال ایران خواهد بود.

پایان پیام/