صمدی: موسوی تافته جدا بافته است/ فعلاً کاری به پلی‌آف نداریم

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: به نظر من محمد موسوی یک تافته جدا بافته در والیبال ایران است.

 

به گزارش گروه ورزشی لحظه،  هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد. تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در بازی‌های این هفته مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

حامد صمدی، سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک پس از برد 3 بر یک مقابل تیم پیکان اظهار داشت: به مجموعه نیان و بازیکنان تیم تبریک و به تیم خیلی خوب پیکان خسته نباشید می‌گویم. بازی قبل ما در مشهد بازی بدی بود و نتیجه را به سیرجان واگذار کردیم. آن بازی تاثیر بدی در روحیه بازیکنان داشت. باخت ما مقابل سیرجان حاصل سفرهای پی‌درپی به شهرهای مختلف بود.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک افزود: ست اول شوک بدی به بازکینان وارد شد و برگرداندن تیم به بازی کار سختی بود، اما به واسطه داشتن بازیکنان با تجربه مثل سید و داودی این اتفاق افتاد.

صمدی با اشاره به شرایط جدول گفت: ما به این برد نیاز داشتیم و مصمم بودیم. برد پیکان، پیکانی که یکی از تیم‌های خوب والیبال ایران است ارزش بالایی دارد. مقابل این تیم در تهران بازی کردن کار سختی است، اما خوشبختانه ما توانستیم به هدف خود برسیم.

وی عنوان کرد: با احترام به همه بازیکنان باید بگویم موسوی در والیبال یک تافته جدا بافته است. او بازیکن تاثیرگذاری است؛ هم کارایی خوبی دارد و هم به بقیه بازیکنان روحیه می‌دهد. ما بازی به بازی تا پلی‌آف پیش می‌رویم تا نتیجه بگیریم. در بازی‌های آخر بچه‌ها خسته می‌شوند و باید مراقب باشیم دچار آسیب دیدگی نشوند. در حال حاضر کاری به پلی‌آف نداریم و تمرکز بر بازی‌های باقی مانده است.

انتهای پیام/

سینا دلاوری