صیادمنش‌: هال سیتی می‌تواند سکوی پرتاب من باشد

مهاجم ۲۰ ساله فوتبال کشورمان درباره پیوستن به هال سیتی و حضور در تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،   اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی که به تازگی به تیم فوتبال هال سیتی پیوسته، معتقد است که این تیم می‌تواند سکوی پرتاب او باشد.

صیادمنش که هنوز با باشگاه فنرباغچه ترکیه قرارداد دارد، به تازگی با قراردادی قرضی تا پایان فصل جاری راهی تیم هال سیتی انگلیس شد که در حال حاضر با ۳۲ امتیاز در رده هجدهم لیگ ۲۴ تیمی دسته اول فوتبال انگلیس قرار دارد.

این بازیکن در سال ۲۰۱۹ از استقلال به فنرباغچه پیوست و پس از مدتی نیمکت نشینی راهی استانبول اسپور شد. او سپس به تیم زوریا لوهانسک پیوست و در این تیم عملکرد خوبی داشت. با وجود تمایل باشگاه زوریا لوهانسک و هواداران این تیم برای ادامه همکاری با مهاجم ایرانی، این باشگاه اوکراینی نتوانست انتظارات مالی باشگاه فنرباغچه را برآورده کند تا صیادمنش برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود با قراردادی قرضی راهی تیم دیگری شود.

این مهاجم ۲۰ ساله که برای بازی با تیم‌های عراق و امارات در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اردوی تیم ملی دعوت شد گفت: امیدوارم در آینده با صلاح دید کادرفنی در اردوی تیم ملی حاضر و در موفقیت این تیم سهیم باشم.

صیادمنش که در حال انجام امور اداری خود برای سفر به انگلیس جهت قرارداد بستن با تیم هال سیتی بود، به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پاسپورتش را در اختیار ندارد و نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود.

تیم ملی ایران با پیروزی برابر عراق صعود خود به جام جهانی را قطعی کرد و به عنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در این مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید :
صیادمنش پس از پیوستن به هال سیتی: تا آخرین نفس برای تیم می جنگم
رونمایی از لقب جدید صیادمنش در انگلیس
مان پیوستن صیادمنش به هال سیتی مشخص شد

انتهای پیام/