صید فوق العاده یوونتوس در بازار نقل و اننقالات

برمر مدافع  تیم فوتبال تورینو رسما به یوونتوس پیوست تا یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات ایتالیا رقم بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، باشگاه یوونتوس در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد گلیسون برمر، مدافع سابق باشگاه تورینو را به خدمت گرفت. بر اساس اعلام این باشگاه، برمر با قراردادی 40 میلیون یورویی به علاوه ملحقات به بیانکونری ملحق شده است.

یوونتوس بعد از فروش ماتیس دی‌لیخت، مدافع خود، به بایرن مونیخ، برای تقویت خط دفاعی‌اش احساس نیاز می‌کرد. گلیسون برمر فصل گذشته به عنوان بهترین مدافع سری آ انتخاب شد و یوونتوس حالا خیالش راحت است که در غیاب دی‌لیخت جایگزینی درجه‌یک در اختیار گرفته است. برمر اخیرا اعلام کرده بود که قصد جدایی از تورینو را دارد. گلیسون برمر که مصمم است در جام جهانی قطر به همراه تیم ملی کشورش، برزیل، حضور داشته باشد به دنبال بازی در تیمی بود که شانس بازی در چمپیونزلیگ را در اختیارش بگذارد. او امیدوار است با درخشش در یووه بتواند نظر مثبت کادر فنی سلسائو را جلب کند.

او با انتقال به یوونتوس شهر محل زندگی‌اش را تغییر نخواهد داد چرا که تیم سابق او و تیم فعلی‌اش هر دو در شهر ایتالیایی تورین مستقر هستند. طبق اعلام یووه، گلیسون برمر با این باشگاه قراردادی پنج ساله امضا کرد.برمر فصل گذشته در سری آ نمایش‌هایی خیره کننده داشت و در نهایت به عنوان بهترین مدافع فصل انتخاب شد. او در طول فصل 284 توپ را از حریف پس گرفت و در 132 نبرد هوایی هم برتری را به خود اختصاص داد.