ضیا عربشاهی: شکوری و سمیعی برای خودنمایی از خودشان فیلم می گیرند!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قبل از بازی فینال جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل و معاون اجرایی وسط زمین تمرین رفته و به هم پنالتی می‌زنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ضیاء عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : این موضوع ایرادی ندارد اما اینکه برای خودنمایی فیلم پنالتی زدن را منتشر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، جای بحث دارد. بارها گفته‌ام برخی مدیران از مدیریت فقط پیراهن دست گرفتن و عکس گرفتن با بازیکنان را بلد هستند و از این راه می‌خواهند سرشناس شوند. سال‌هاست سمیعی را می‌شناسم و می‌ دانم پرسپولیسی‌است و با یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران هم آشنایی نزدیکی دارد.

وی افزود:از سمیعی می‌پرسم آیا شناسنامه پرسپولیس امثال علی پروین و محمود خوردبین هستند یا نیستند؟ چرا جای اینکه با بردن شناسنامه‌های باشگاه به قطر، شرایط روحی بازیکنان و کادر فنی را افزایش بدهید، نفرات دیگری را با تیم بردید؛ همان‌هایی که عامل جدایی بشار رسن شدند. علی رغبتی می گوید با انتقال این بازیکن به قطر نزدیک به 380 هزار دلار سود کردیم. این بازیکن عراقی خلوص نیت داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیم بود.

عربشاهی در پایان گفت :مدیریت فوتبال با ریاست حراست تفاوت دارد. فوتبال مردمی است و چرا نباید دست کم یکی دو نفر از شناسنامه‌های باشگاه مانند پروین و خوردبین عضو هیات مدیره این تیم باشند؟ خدا را شاهد می‌گیرم مدیریت بلد کردن را بلد هستند. پروین همان آدمی است باید از بین 13 ملی پوش، 11 بازیکن را به زمین می‌فرستاد اما به شکلی رفتار می‌کرد که همه با هم رفیق بودیم. به همین دلیل مدیریت را بلد است.

بیشتر بخوانید:
عربشاهی: مهدی شیری چگونه به تیم ملی دعوت می‌شود؟
عربشاهی: رمضانی در حد و اندازه پرسپولیس نیست
عربشاهی: کارمندان وزارت ورزش دنبال اسم و رسم در پرسپولیس هستند

انتهای پیام/