ضیا عربشاهی: عالیشاه و‌ نوراللهی زمان آجورلو در تراکتور خدمت کردند

 

پرسپولیس بازیکن سرباز ندارد و آنها در زمان مقرر یا خدمت کرده‌اند یا معافیت گرفته اند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:  این حرف‌ها می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. بدون تعصب می‌گویم این تیم امسال هم قهرمان می‌شود. هرچند استقلال در نیم فصل اول شد و اکنون هم صدرنشین است اما برای این چیزها به یک تیم جام نمی‌دهند زیرا قهرمان و نایب لیگ در پایان فصل مشخص می‌شود. آقایانی که چنین ادعاهایی دارند و اینگونه می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند، حواس‌شان باشد بلایی که در این سال‌ها سر این تیم آوردند، سر هیچ تیم دیگری نیاوردند. نمی‌خواهم از فرد خاصی اسم ببرم اما از زمانیکه برخی آقایان به استقلال آمدند، همه کار انجام دادند تا این تیم به قهرمانی برسد.

وی افزود: قانون برای همه یکسان است و فرقی بین بازیکن استقلال با پرسپولیس با گل‌گهر یا هر تیم دیگری وجود ندارد. به این دلیل که دو بازیکن استقلال سرباز شده‌اند، آقایان فرافکنی می‌کنند و از آنجاییکه می‌دانند قهرمان لیگ نمی‌شوند، فرار رو به جلو می‌کنند.

عربشاهی در پایان گفت:مگر زمانیکه آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتور بود احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی به این باشگاه نرفتند؟ اکنون هم باید استقلالی ها به قانون تمکین کرده و توپ را به زمین حریفان نیندازند. رفیق بازی را هم کنار بگذارند. هرچند استقلال امتیاز تیم‌های دیگر را جمع کرده اما شخصیت قهرمانی ندارد. پرسپولیس در این سال ها شخصیت قهرمانی اش را نشان داده است.

بیشتر بخوانید:
عربشاهی: فعالیت کمیته اخلاق غیرقانونی است
ضیا عربشاهی: درویش باید برود نه یحیی!
عربشاهی : پرسپولیس شعبه دوم سایپا شده است

انتهای پیام /