طاهری‌فرد: مسئولان برگزاری مسابقات مقصر اصلی مصدومیت شفیعی هستند

هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: زمین بازی یکی از ارکان اصلی برگزاری یک بازی در سطح لیگ دسته اول می باشد تیم میزبان و هیئت فوتبال ساوه مقصر اتفاق تلخ امروز برای بازیکن تیم مان هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حمید طاهری فرد پس از بازی خوشه طلایی ساوه در خصوص بازی و مصدومیت شدید محمود شفیعی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمین بازی یکی از ارکان اصلی برگزاری یک بازی در سطح لیگ دسته اول می باشد تیم میزبان و هیئت فوتبال ساوه مقصر اتفاق تلخ امروز برای بازیکن تیم مان هستند.
طاهری فرد افزود: امروز متاسفانه نه تنها هیچ چمنی در زمین بازی مشاهده نکردیم بلکه چاله چوله های وحشتناک زمین بازی را با ماسه بادی پر کرده بودند. و این نه در شان لیگ دسته اول و نه در حد و اندازه لیگ های فوتبال ایران است. واقعا طی این سال ها حتی در لیگ سه هم اجازه برگزاری بازی در چنین زمینی نداده بودند لااقل بنده ندیده بودم!
هافبک مس کرمان ادامه داد: درباره بحث داوری نیز برای ششمین هفته متوالی گل صد درصد ما را افساید اعلام کردند و این موضوع متاسفانه هر بازی برای تیم مس تکرار می شود.خواهش می کنم از سازمان لیگ نسبت به برگزاری هرچه بهتر لیگ دسته اول جدی تر در بحث سخت افزاری عمل کنند تا حقی از هیچ تیمی چه در بحث برگزاری و چه در بحث داوری ضایع نگردد.
وی بیان داشت: هرچند که حقیقتا تیم ما امروز به ناداوری و بی‌عدالتی فوتبال، بازی برده را از دست داد و گلی که به زحمت زده شد و صدرصد سالم بود افساید اعلام شد و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد.

انتهای پیام/