طاهری: امیدوارم استقلال 3 امتیاز دربی را کسب کند/ دربی 99 به این حساسی نبود

    مدیر تیم فوتبال استقلال پیش از دربی 100 گفت: فوتبال را نمیتوانم از قبل پیش بینی کنیم، اما امیدوارم که سه امتیاز دربی امروز نصیب ما باشد.

     به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  بیژن طاهری مدیر تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط تیم استقلال پیش از آغاز دربی 100 اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب است. انشاءالله امروز روند رو به رشد ما همان طور ادامه پیدا خواهد کرد. دربی امروز همان طور که می‌دانید بسیار حساس است و فکر نمی‌کنم 99 دربی که قبلا برگزار شده چنین دربی حساسی داشت. امیدوارم که این سه امتیاز بازی را بگیریم و به هواداران عزیز تقدیم کنیم.

    وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید که مساوی به درد هر دو تیم نمی خورد، گفت: قطعا همین طور است و مساوی به سود تیم دیگری است.امیدوارم که ما امروز سه امتیاز بازی را بگیریم.

    طاهری در واکنش به این سوال که نظر شما در مورد هوادارن چیست و آیا اگر تعدادشان بیشتر بود  جذاب تر نبود؟ اظهار داشت: بله صددرصد، دلمان می‌خواست که مثل دربی های گذشته این ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد امامتاسفانه با تعداد محدودی در ورزشگاه حضور دارند و حضور این تعداد هم غنیمت است.

    مدیرتیم فوتبال باشگاه استقلال در ادامه صحبت های خود،خاطرنشان کرد: ما از ابتدای فصل به فکر برد بودیم، اما 10 بازی است که تیم رو به رشد بوده و امیدوارم که امروز هم این روند ادامه داشته باشد.

    طاهری در واکنش به این سوال که نظر شما در مورد پیام حیدری داور این دیدار چیست، عنوان کرد: همه داوران خوب هستند، ما نمیتوانیم از قبل قضاوت کنیم. امیدوارم که امروز قضاوت خوبی داشته باشد.

    وی در پاسخ به این سوال نتیجه پایانی دربی 100 را چطور پیش بینی میکنید، گفت: فوتبال را نمی‌توانیم از قبل پیش بینی کنیم، اما امیدوارم که سه امتیاز بازی امروز نصیب ما باشد.

    انتهای پیام/